עיצוב גרפי חומרים שיווקיים בניית אתרים



שלח
טיפ שיווקי לעסקים

רוצים לקבל טיפ שיווקי ישירות לתיבת האימייל שלכם? כיתבו לנו ונשלח אליכם
02/08/2015
חג האהבה
כל קניה מתחילה בחוויה הטלפון הראשון שלך עם הלקוח חשוב מאוד! האינטראקציה שתיווצר ביניכם בשיחה תקבע על המשך ההתקשרות השתדל להיות חביב ללקוח ונעים איתו אך יחד עם זה אהיה אמיתי!לעולם אל תתן הרגשה ללקוח שאתה רוצה לדחוף לו.. אלא תמיד שאתה רוצה בטובתו ואתה רוצה לעזור לו..
01/01/2016
אנרגיה חיובית לעסק
מסתבר שבעל עסק הוא גם בן אדם, עם חיים פרטיים ורגשות... לכל בעל עסק חשוב שתהיה תמיכה- סביבה שמחזקת אותו, שמעבירה לו אנרגיות חיוביות ומפרגנת לו, ולא, חלילה, סביבה שמחלישה ומבאסת. זה הכרח ברמה הניהולית- עסקית ולא רק "נחמד שהיה". דאגו לעצמכם שתתרחקו מכל אנרגיה שלילית שמדכאת אתכם והקיפו את עצמכם באנשים שעושים לכם טוב!
01/02/2016
שקיפות מול הלקוח
כמעצבת לפעמים אני זקוקה לתמונות איכותיות-
על מנת להעלות את רמת המודעה, שיהיה יותר אטרקטיבי ויותר מעניין.
התמונות האלה עולות כסף באתרים שמוכרים תמונות.
יצא לי לא פעם שרציתי להציע ללקוח לרכוש תמונה כזו ולשדרג את המודעה שלו.
פתאום הלקוח נלחץ, ואפילו מתעצבן "מה זה, את צריכה לתת לי מודעה כולל הכל, זה אחריות שלך, מה פתאום שאני אשלם עוד על תמונה..." ומכאן הגעתי למסקנה חשובה!
חשוב לעבוד כל הזמן בשקיפות מלאה מול הלקוח,
חשוב שהלקוח יבין שאף אחד לא מחפש לנצל אותו חלילה או לדחוף לו מוצרים שאינו זקוק להם, אלא שיבין שאנחנו באמת יחד, שאנו רוצים את הטוב ביותר בשבילו! אם הלקוח יבין שמי שנמצא בצד השני באמת רוצה בטובתו הוא יתן את המושכות ותוכל להתאים עבורו את המוצר הטוב ביותר!
שורה תחתונה- כשאני מוציאה הצעת מחיר-
אני מראש חושבת על כל הדברים הקטנים שעלולים לצוץ בהמשך.
אם מראש אני אומרת שהלקוח אחראי לספק לי תמונות,
או שהעלות לא כוללת רכישת תמונות- פתרתי כמה בעיות ואי הבנות
וגרמתי ללקוח להבין שאני בצד שלו.
23/08/2015
יצירת אמון
עיקר הקושי של עסק הוא בניית האמון עם לקוחות חדשים בכדי שעסק יצליח הוא בעצם צריך לחשוף את עצמו לקהל היעד שלו ולרכוש את האמון שלו. אם נפרסם את עצמנו בפרסומת רגילה, נגיד - "בוא תעשה אצלנו כרטיס ביקור". יתכן שהוא ייקח את שירותנו ויתכן שלא, כי הרי יש הרבה עסקים מתחרים בתחום הזה, אז איך עושים את זה בכל זאת? איך רוכשים את האמון? אחת הדרכים היא קודם לתת לו משהו בחינם "give before you take " אחרי שהלקוח קיבל מאיתנו משהו הוא יותר מאמין וסומך עלינו. מהי המתנה החינמית שאתם מעניקים ללקוחות שלכם? 
23/07/2015
שיווק נכון
הרבה פעמים שואלים אותי מה ההבדל בין פרסום לשיווק? שיווק זה קידום וחשיפה פרסום זהו אחד הכלים של השיווק. כל עסק שרוצה להצליח חייב מכונת שיווק בעלת 4 ערוצים שונים שלא תלויים זה בזה. לדוגמא: פייסבוק, אתר, דף נחיתה, ניוזלטר, פרסום בעיתון ועוד... איך אתם משווקים את העסק שלכם?
08/07/2015
עזרה
שיווק נכון מתמקד במוצר מאוד טוב שמגיע בדיוק אל האנשים שזקוקים לו! שיווק טוב זה לתת עזרה לאנשים המילה הנכונה פה היא עזרה!
17/06/2015
התמדה
אנשים חושבים שנוסחת ההצלחה מורכבת מהרבה מרכיבים כמו: כישרון, יכולת, ואפילו מזל. זה נכון שאם המרכיבים האלו קיימים זה יתרון גדול, אבל יש מרכיב אחד שהוא החשוב מכל ואם הוא קיים במוקדם או במאוחר המטרה תושג! המרכיב הזה הוא התמדה. התמדה היא אולי התכונה או היכולת הכי טובה שאדם יכול להתברך בה, שפרושה להיות מסוגל להתמיד בדברים לאורך זמן, גם אם לפעמים המכשולים רבים והתוצאות אינן נראות באופק. 
10/06/2015
עיצוב לוגו
עיצוב לוגו לעסק הוא היבט חשוב שלא רבים מודעים אליו. הלוגו הוא אלמנט גרפי אשר מטרתו היא להעביר מסר ההולם את מטרות העסק ולעורר תחושה בקרב הלקוחות הצופים בו ולכן, עיצוב לוגו לעסק צריך לשרת מטרה זו. למעשה, השאלה הראשונה שיש לענות עליה היא מה המסר שאתם מעוניינים שהעסק החדש שלכם ישדר?
26/08/2015
סמרטפון
העולם היום מתקדם טכנולוגית במירוץ מטורף, הכל מהר, אינסטנט, הכל נגיש, מהנייד בכיס. כל כך קל להיות בקשר עם הלקוחות שלכם- פייסבוק, סמס, ניוזלטרים שנפתחים ישירות מהסלולארי-

נצלו זאת!

הפיצו את הבשורה שיש לעסק שלכם לומר.

אתם תופתעו באיזו מהירות אנשים מגיבים ואף רוכשים.
03/03/2015
פייסבוק ויוטיוב

הרי לכם סוד: יוטיוב ופייסבוק מנהלות מלחמות עולם על הסרטונים. צוקרברג החליט על תיעדוף מוחלט של סרטונים שמועלים לפייסבוק באופן ישיר.

לכן כאשר יצרתם סרטון תעלו אותו גם לפייסבוק וגם ליוטיוב.
19/07/2015
העסקים שלצידכם עשו כבר עבודת שיווק מאומצת, גייסו אליכם את הלקוחות שלהם.

חישבו איזה עסקים נותנים שירות לקהל היעד שלכם- לפני או אחרי השירות שלכם והגיעו אליהם דרך אותו העסק...
ניתן לעשות שיתופי פעולה כאלה בעזרת עמלה שנותנים לאותו עסק,
או סתם בחברות,
העיקר- נצלו את העובדה שמישהו אסף את קהל היעד שלכם
שהם סומכים עליו,
ויקשיבו להפניה או להמלצה שלו.

10/10/2012
פרסום סטאטוס בפייסבוק

כל פעם שאתם רוצים להעלות סטטוס לפייסבוק-
צרפו תמונה!
תמונה בולטת בהרבה מסטטוס של טקסט רגיל
ומגדילה את הצפיות, את הלייקים והשיתופים.

10/02/2014
רוצים הכנסה? אין מספיק עבודה? העובדים שלכם משועממים? פעם שמעתי טיפ שאני רוצה לשתף אתכם-

במסעדה מצליחה מאוד ברחוב יפו בירושלים
הייתה תקופת מכירות חלשה,
עבודות בכביש לטובת הרכבת הקלה, הגבילו את הגישה למסעדה
ולקוחות פחות ופחות מגיעים לחנות.
הטבח- יושב וקורא עיתון
המלצרים משחקים שש בש
והבוס בוהה בתקרה מתוסכל ומאשים את כל העולם!!
נכנס למקום איש ושאל-
מה קורה כאן??
וכולם ענו שאין עבודה, שהכביש חסום ואין מה לעשות
פקד האיש על השף להתחיל לבשל
והוציא עם המלצרים מגשים עם טעימות לעוברים ושבים
תוך חצי שעה התמלאה המסעדה בלקוחות רבים.
כשרוצים להגביר מכירות,
כל אנשי העסק הופכים להיות אנשי שיווק!

19/12/2013
טיפ שלג
עכשיו, כשקר, וכולם יושבים בבית ונכנסים לפייסבוק להתעדכן ולהחליף חוויות
חשוב שתדעו-
הפייסבוק הוא המקום לשיווק,
האתר הוא המקום למכור!


פייסבוק זו רשת חברתית, הגולשים לא מתעניינים במבצעים שלכם, הם רוצים לראות תוכן מרתק, בפייסבוק תגרמו לעניין ולחשיפה- ותובילו משם את הגולשים לאתר שלכם. שם תמכרו!
03/12/2013
טיפ מיוחד לחג החנוכה

"...באנו חושך לגרש בידינו אור ואש..."
יש לכם מוצר או שירות טוב-
אל תתביישו לשווק! את תהססו למכור!

הפיצו את האור, את הבשורה שלכם, לכו עם האמת שלכם עד הסוף.

24/10/2013
רוצים להגביר את שיווק ה"פה לאוזן"?

רוצים שהלקוח שלכם ימליץ עליכם?
תמיד העניקו קצת מעבר ממה שהלקוח ציפה

תחושת ה- wow של הלקוח חשובה מאוד בשביל להגביר את שיווק ה"פה לאוזן" שבעסק. חישבו מה אתם יכולים לתת ללקוח בלי להבטיח לו זאת מראש.

14/05/2013
והפעם – טיפ מיוחד לחג השבועות!

חג השבועות מגיע אלינו באמצע שטף של עבודה - פתאום יומיים חופש. היזהרו! שלא יעצר לכם גלגל העשייה
נצלו את החג לברך את לקוחותיכם

שמירת הקשר עם הלקוחות
תשמור על זרימת העבודה בעסק
גם לאחר החג.

24/09/2013
טיפ לעסקים לחג הסוכות!

עסק הוא כמו סוכה - כדי להרגיש בו טוב יש לטפח ולקשט אותו
חזות העסק זה שיווק ממדרגה ראשונה

החנות, הרכב שלכם, המשרד, האתר
ואפילו הלבוש שלכם בפגישה עסקית.
ייצגו את עצמכם בכבוד!

24/03/2013
טיפ מיוחד לחג הפסח!

פסח הוא חג שעסקים רבים נמצאים בעומס עבודה רב ב”ה.
ובכל זאת-
גם כשיש הרבה לחץ בעסק ואין לכם אפשרות לתת עוד שירות
לא עוצרים את השיווק

עדיף משבר קטן בעסק
מאשר לעצור את הצמיחה.

09/03/2013
נקודת הכאב
לפני שאתם פונים לקהל היעד שלכם

אתרו את “נקודת הכאב” שלו

אל תדברו על המוצר או השירות שלכם,
אל תדברו על הניסיון שלכם או כמה אתם טובים

בני אדם מבצעים רכישה מתוך הרגש הרבה יותר מאשר השכל,
כמה שתדברו על עצמכם, זה לא יעזור
בדקו מהו הרגש שמניע את הלקוחות שלכם לרכוש את המוצר שלכם
ואותו תציגו ראשון במסר השיווקי.
06/12/2012
יצירת אמון
שיווק טוב מתחיל ביצירת אמון אצל הלקוחות הפוטנציאליים
העניקו שירות מבוא ללא תשלום
רק כדי שיכירו אתכם ויסמכו עליכם

שירות מבוא יכול להיות פגישה ראשונה חינם, סרטון מידע ביוטיוב, מאמר מקצועי בעלון בתחום שלכם, טעימה קטנה חינמית מהמוצר שלכם, או טיפ קצר כמו הטיפ הזה למשל...
20/11/2012
בידול עסקי

תן ללקוח סיבה טובה
למה לבחור דווקא בך.

שים לב- אמינות, שירות ואיכות זה לא ייחודי לך, כולם אומרים שהם כאלה...

אם לא מצאת במה אתה ייחודי יותר מאחרים תמשיך לחפש, תשפר את העסק - תמצא ייחודיות אמיתית שגם תכניס לך יותר הכנסות בסופו של דבר.

31/10/2012
ערוצי שיווק
רוצה שתמיד תיכנס עבודה לעסק? שתמיד יהיו לקוחות חדשים? תוודא שיהיו לעסק שלך
לפחות 4 ערוצי שיווק שונים
אל תסתמך רק על ערוץ שיווק אחד, יש הרבה, בחר 4 שמתאימים לך
“פה לאוזן”, אתר אינטרנט, פליירים, פייסבוק, מודעות בעיתון דף נחיתה, שילוט רחוב, מכרזים, רדיו, טלוויזיה , ועוד .
15/10/2012
שיווק מפה לאוזן
כולם מעדיפים את השיווק מ”פה לאוזן”, אבל האם ניתן להגדיל אותו?
שאלו את הלקוח שלכם האם הוא מרוצה
פעולה זו לבדה יכולה להגדיל את
ההמלצות עליכם בעשרות אחוזים!
כאשר אתם שואלים את הלקוח על טיב השירות שקיבל- אתם בעצם מכניסים אותו למודעות שהוא מרוצה ועל כן הוא ימליץ עליכם יותר.

בעל עסק

איזה שיווק העסק שלך צריך

כדי להזרים לקוחות מדוייקים

ולהגדיל את המכירות

אחרי שמיתגנו, עיצבנו ושיווקנו מאות עסקים, אנחנו מזמינות גם אותך לפגישת יעוץ חינם וללא התחייבות לתכנון מערך אסטרטגיית שיווק שיתאים לעסק שלך

רק 7 הנרשמים הראשונים יקבלו את ההטבה בחינם!

דילוג לתוכן