עיצוב גרפי חומרים שיווקיים בניית אתרים



שלח

בניית אתר לעסק

עדיין אין לכם אתר אינטרנט?יש לכם אתר אבל הוא לא מביא לקוחות?

אתם רוצים להשקיע באתר-

אבל בתנאי שהוא יחזיר את ההשקעהויביא לקוחות חדשים
לגישה מלאה לחצו כאן
אז איך עושים את זה?כדי שאתר האינטרנט שלכם יהפוך את הגולשים ללקוחות,וכדי שבכלל יגיעו אל האתר שלכםצריכים להתקיים 3 תנאים:

1. קידום אתר בגוגל

כדי שיגיעו גולשים לאתר שלכם- הוא צריך להיות מקודם בגוגל (בצורה אורגאנית- טבעית) או לשלם לקידום ממומן (אדוורדס). יש הרבה פרמטרים שגורמים לאתר להיות מקודם: כמות כניסות לאתר, זמן טעינה של הדפים, תקינות האתר, קישורים מאתרים אחרים לאתר שלכם, ועוד.אוקי, אבל מה עושים כדי לא לשלם אלפי שקלים על קידום…אנחנו, באילה עיצובים, מלכתחילה בונים את האתר בצורה מקצועית כך שיתקדם בצורה אורגנית מבלי לשלם אלפי שקלים לחברות קידום אתרים. אנו עושים מחקר מילות מפתח ומלכתחילה בונים את האתר לפי המילים שאנו רוצים לקדם.

2. עיצוב אטרקטיבי וממשק משתמש ברור

כדי שהגולשים ירכשו את המוצר או השירות שלכם- עליהם להבין במבט אחד מה אתם עושים ואיך המוצר הזה יכול לעזור להם. העיצוב הגרפי של האתר הוא קריטי על מנת שהגולש שעשוי להיות לקוח שלכם ישאר באתר, יקרא, יצפה ובסופו של דבר יצור קשר.המעצבת הגרפית מתאימה את הצבעים, התמונות וממשק נח על מנת שהאתר יהיה ברור לגולש , נגיש ואטרקטיבי.

3. תכנים. תכנים. תכנים.

לתכנים באתר יש שלוש מטרות:
  1. לקדם את האתר בגוגל במילים הרלוונטיות
  2. לדבר אל הגולש, לשכנע ולהסביר מה המוצר או השירות שלכם
  3. להפוך אתכם לאוטוריטה- מומחים בתחומכם, כך שהגולשים פונים אל האתר שלכם כדי למצוא בו את המידע הדרוש עבורם, הם תופסים אתכם כאוטוריטה ורוכשים מכם בבוא העת.
אנו, ב"אילה עיצובים" כותבים תכנים (לשני הסעיפים הראשונים, את התחום שלכם אתם יודעים הכי טוב…) כך שהאתר מקודם בגוגל וגם ברור לגולש, משכנע ומובן.למדריך וידאו על אתר שהופך גולשים ללקוחות בחינם- לחצו כאן


בעל עסק

איזה שיווק העסק שלך צריך

כדי להזרים לקוחות מדוייקים

ולהגדיל את המכירות

אחרי שמיתגנו, עיצבנו ושיווקנו מאות עסקים, אנחנו מזמינות גם אותך לפגישת יעוץ חינם וללא התחייבות לתכנון מערך אסטרטגיית שיווק שיתאים לעסק שלך

רק 7 הנרשמים הראשונים יקבלו את ההטבה בחינם!

דילוג לתוכן