עיצוב גרפי חומרים שיווקיים בניית אתרים



שלח

בניית אתר וורדפרס

הקמת אתר וורדפרס זול וקל לעריכה

עסקים רבים רוצים אתר אינטרנט, אבל מתקשים לעמוד בהוצאות. כדי שאתר אינטרנט יהיה טוב צריך שהוא יהיה כשעושים את כל אלה בהתאמה אישית עשויים להגיע לאתרים במחירים מאוד יקרים. אתר שלא בנוי על מערכת וורדפרס- צריך קודם לעצב אותו בהתאמה אישית, אח"כ לבנות אותו ולבסוף לתכנת עבורו מערכת ניהול. כל התהליך הזה עשוי להגיע ל-5000-10,000 ש"ח באתר תדמיתי ואף הרבה יותר מזה באתרים מסחריים ויותר משוכללים. אז מה עושים כדי לפתור את זה? מקימים אתר על מערכת וורדפרס! מה זה אומר? זה אומר שלוקחים אתר שכבר בנוי וכבר יש לו מערכת ניהול מובנית, ומה שנשאר זה רק לעצב אותו בהתאמה אישית לעסק ולהטמיע את העיצוב באתר. זה חוסך אלפי שקלים ומשאיר אתכם עם אתר איכותי בעיצוב אישי.הקמת אתר תדמיתי על מערכת וורדפרס כולל עיצוב נע בין 3000 ל-6000 ש"ח. מה הקצ'? וורדפרס היא מערכת קוד פתוח. זאת אומרת שישבו מתכנתים ותיכנתו מערכת ניהול לכל מיני פונקציות באתר שנפוצים והרבה אנשים זקוקים להם (כמו טפסי יצירת קשר, גלריית תמונות, תמונות מתחלפות, המלצות, פורום, בלוג ועוד..). הקוד הזה פתוח לכולם וכל אחד יכול לעשות בו שימוש. ולכן וורדפרס כשלעצמה מלאה בהרבה מאוד פונקציות וקודים ארוכים. בנוסף- אותה המערכת שהמתכנת יבנה בה את האתר היא זו שגם יקבל בעל האתר לעריכה והזנה של התכנים. יוצא שבהרבה מקרים המערכת מאוד מסובכת ואנשים שמתקשים עם מחשבים באופן כללי עשויים להתקשות לערוך תכנים באתר. אז מה הפיתרון שלנו? על מנת שגם אנשים שלא הכי טובים במחשבים, ובכלל, כל אחד יוכל לערוך את האתר של עצמו בלי להסתבך ובלי להרוס לעצמו את העיצוב- הכנו תבנית וורדפרס בעברית (אחרי שתירגמנו אותה) וניקינו אותה מכל מה שמיותר. בעל האתר מקבל רק את מה שהוא צריך, בלי שיוכל להרוס לעצמו ועם ממשק מאוד ברור ונח לעריכת התכנים באתר.

תבניות וורדפרס בעברית

מחפשים אתר וורדפרס עם תבנית בעברית? ב"אילה עיצובים" תירגמנו תבנית מאוד רחבה בעלת אפשרויות רבות. ניתן להקים על תבנית זו אתר בעיצוב אישי עם פונקציות רבות כגון: בתבנית זו קל מאוד להוסיף ולשנות דברים.יתרון נוסף חשוב מאוד: האתר הזה הוא לגמרי שלכם!זה לא כמו אתרים ב"לייבסיטי" ומערכות דומות, ששם אתם לכאורה "מנויים" לאתר של עצמכם, ומשלמים כל חודש. באתר על תבנית וורדפרס אתם לא תלויים באף אחד. האתר הוא לגמרי שלכם, ואינכם צריכים לשלם מידי חודש לאף אחד. משלמים רק בעת הקמת האתר וכן על האחסון והדומיין מידיי שנה. תוכלו להעביר את האתר, אם תרצו, לאחסון אחר, תוכלו לעבור למתכנת אחר, האתר בידיים שלכם!

עיצוב אתר וורדפרס

כאשר אתם רוצים לעצב אתר וורדפרס יש לכם שתי אפשרויות:
  1. לבחור תבנית מסויימת ממאגר התבניות של וורדפרס, להביא אותה למעצבת, ולבקש ממנה לעצב חלקים מסויימים באתר שיתאימו למיתוג של העסק שלכם. ככל שהשוני בין התבנית למה שאם רוצים יהיה קטן יותר כך המחיר יהיה זול יותר. לא בגלל העיצוב, אלא בעיקר בגלל ההטמעה. אם, למשל, בתבנית שלכם יש מקום לתמונת הדר (התמונה הראשית באתר שמופיעה בכל העמודים), והמעצבת צריכה לעצב את התמונה ורק מחליפים אותה- זה פשוט מאוד. אבל אם רוצים לשנות את המבנה של התבנית, אז אחרי שמעצבים צריך גם לערוך את הקוד באתר למבנה החדש, ואז זה קצת יותר יקר.
  2. האפשרות השניה היא לעצב אתר בהתאמה אישית על גבי תבנית שיש לנו ב"אילה עיצובים" שמתאימה למגוון פונקציות שונות. אם התבנית הזו מתאימה לכם, או כמעט מתאימה לכם- ניתן לעצב על וורדפרס את האתר שלכם בפשטות, בהטמעה מהירה ובזול. ניתן גם להוסיף פונקציות שלא קיימות בתבנית.

לדוגמא אתרים שנבנו במערכת וורדפרס:

ipecmanginotkotarottzilum

בעל עסק

איזה שיווק העסק שלך צריך

כדי להזרים לקוחות מדוייקים

ולהגדיל את המכירות

אחרי שמיתגנו, עיצבנו ושיווקנו מאות עסקים, אנחנו מזמינות גם אותך לפגישת יעוץ חינם וללא התחייבות לתכנון מערך אסטרטגיית שיווק שיתאים לעסק שלך

רק 7 הנרשמים הראשונים יקבלו את ההטבה בחינם!

דילוג לתוכן