עיצוב גרפי חומרים שיווקיים בניית אתרים

בעל עסק,
אין ספק שכולם היום נמצאים ברשת..
אנחנו בטח לא צריכים לספר לך
שאם אתה לא שם – אתה לא קיים.
כל עסק שמכבד את עצמו מקים היום אתר אינטרנט, אתר שעובד בשבילך 24/7,
אתר שמקדם מכירות, שמעלה את האמון ובונה לך מוניטין, אתר שנותן במה לתכנים שלך, מקדם לך שיתופי פעולה עם קולגות ומזרים אליך לקוחות חדשים.

אז מה עושים?

בונים לך אתר

עיצוב, בניה והקמת אתרי אינטרנט חדשניים, מיוחדים שממתגים אותך גבוה מעל שאר המתחרים.

אז למה
לבנות אתר
דווקא אצלנו:

עיצוב ברמה גבוהה

כל ילד יכול לבנות היום אתר בוורדפרס. אבל כשהאתר נראה ברמה נמוכה - הוא מרחיק לך לקוחות ומחליש את המיתוג שלך. כשאתה בונה אתר עם סטודיו מקצועי, אתה מקבל עיצוב ברמה גבוהה, חדשנות והעצמת המותג שלך

ממשק משתמש מדויק מבחינה שיווקית

ההיכרות העמוקה שלנו עם עסקים בתחום הבניה והמלאכה מאפשרת לנו להגיע לדיוק הממשק והמבנה, דיוק העיצוב והתוכן של האתר כך שיתאים לצרכים של קהל הגולשים שלך.

הצגת תיק עבודות וואוו

בתחום שלך יש חשיבות עצומה לאופן הצגת "תיק עבודות" שלך. על מנת שהלקוח יסגור איתך את העסקה הוא צריך לצפות בתמונות בצורה הנוחה ביותר במחשב או בסלולרי. קיימות מגוון אפשרויות ואנחנו נבנה את התצוגה המתאימה ביותר לתחום שלך.

אופטימיזציה לגוגל

האתר שלך הוא נכס! בטווח הארוך הוא יכול להביא לך פניות מקידום אורגני חינמי בגוגל. אבל זה יכול לקרות רק במידה ובנו את האתר עם אופטימיזציה לגוגל. אצלנו תקבל את זה ביג טיים.

אתר מלא בתכנים שיווקיים מצויינים

עצם קיום האתר זה טוב ויפה, אבל לא מספיק. תכנים שיווקיים טובים הם שיעלו בצורה ניכרת את מספר הפניות שיהיו לך מהאתר. אם התוכן "מדבר" אל הגולש, והוא מרגיש שהגיע למקום הנכון- הוא יפנה אליך. אנחנו נדאג שלא יהיו דפים ערומים באתר ונערוך עבורך את התכנים השיווקיים.

האתר שלך! בלי דמי מנוי חודשיים!

יש כיום כל מיני חברות שמוכרות לך מנוי על האתר של עצמך בתשלום חודשי קבוע. שוב ושוב מגיעים אלינו לקוחות שקיבלו שירות מחברות כאלה ויצאו מאוכזבים. הם לכאורה "התחתנו" עם החברה, לא יכלו לבצע שינויים כרצונם או לפרוש באמצע. כשאתה בונה איתנו- האתר שלך! בלי מנויים ובלי תשלום חודשי. כל הקבצים, כל התוכן, האחסון והדומיין - הכל שלך ואתה יכול לעבוד עם כל בעל מקצוע בכל שלב שתרצה.

בסטודיו אילה עיצובים אנחנו בונות אתרים משנת 2009.
הטכנולוגיה והאופנה משתנות כל שנה ואנחנו משתדרגות ביחד איתן.
בשנים האחרונות אנחנו נותנות שירות בעיקר לעסקים בתחום הבניה ובעלי המלאכה.

האתר שנבנה עבורך באופן אישי – מטרתו לא רק שיהיה יפה ו"נראה טוב"
אלא בסופו של דבר, יגדיל הכנסות, יעצים את העסק ויסייע להצלחתו.

קדימה, בוא נבנה את האתר שלך!

ואל תשכח לספר לנו אח"כ על העסקאות שסגרת...

בעל עסק

איזה שיווק העסק שלך צריך

כדי להזרים לקוחות מדוייקים

ולהגדיל את המכירות

אחרי שמיתגנו, עיצבנו ושיווקנו מאות עסקים, אנחנו מזמינות גם אותך לפגישת יעוץ חינם וללא התחייבות לתכנון מערך אסטרטגיית שיווק שיתאים לעסק שלך

רק 7 הנרשמים הראשונים יקבלו את ההטבה בחינם!

דילוג לתוכן