איך להפוך למותג שמכירים וזוכרים
בשלושה שלבים פשוטים
הירשם עכשיו להדרכת Live ללא עלות
יום ראשון | 22/09/24 | ב-20:30 ב-Zoom
בואו לגלות בשידור חי איך להפוך למותג,
כזה שמשקף באמת את מי שאתם,
כזה שיגרום ללקוחות להמר עליכם ראשונים (כי אנשים קונים עם העיניים),
וכזה שיגרום להם לרצות לרכוש מכם עוד לפני שפתחתם את הפה!
דמיין איך זה מרגיש שאתה מגיע לפגישה ועוד לפני שפתחת את הפה כבר יודעים בדיוק מי אתה, מה אתה עושה, ורוצים לעבוד דווקא איתך.
אספר לכם סיפור:
לפני 12 שנה חגגו שני צעירים את סוף התיכון ויציאה לחיים האמיתיים.
שניהם חתיכים ויפים, חכמים, מלאי מוטיבציה, שניהם חולמים להשפיע על כמה שיותר אנשים ולהגיע רחוק- בסוף התיכון הם נפרדו זה מזה.
שבוע שעבר הם נפגשו בחתונה של חבר מהכיתה, הם שמחו מאוד לפגוש זה את זה ולהשלים פערים, לכאורה היה נראה שהם נשארו די דומים,
שניהם התחתנו, לשניהם נולדו שני ילדים ושניהם הקימו עסק עצמאי שמפרנס אותם אפילו בתחום דומה, אחד מפקח בניה והשני בעל משרד הנדסה.
אבל היה הבדל…
אמנם שניהם בני 30 בעלי עסק
אבל אחד עושה מיליון בשנה
והשני מגרד את התחתית, מגלגל הלוואות כדי לשרוד…
מה היה ההבדל?
זו לא אינטליגנציה – כי לשניהם יש
זה לא כישרון ולא מוטיבציה – כי לשניהם יש
הרי זה לא שאדם אחד רוצה להצליח והשני לא
ההבדל טמון במיתוג שהיה לכל אחד מהם.
לצעיר אחד אין מיתוג
(ללוגו החובבני שאשתו עשתה לו בקאנבה אי אפשר לקרוא מיתוג), אין לעסק שפה גרפית אחידה, אין לו חומרים שיווקיים מעוצבים, ועל אף שהוא מאוד מתאמץ לשווק את העסק- הלקוחות לא מקשרים בין פרסום לפרסום, הוא לא נחרת בתודעה, לא זוכרים אותו.
והוא מגיע לפגישות בידיים ריקות..
לצעיר השני יש מיתוג חזק
שמורכב קודם כל מלוגו של שם העסק המבריק שלו, שמיד מבינים מה הוא עושה ולמה דווקא לרכוש אצלו, לקוחות שמגיעים לקנות אצלו רוצים דווקא אותו, אין צורך להסביר להם מה הוא עושה כי המיתוג כבר הסביר הכל, הוא חוסך הרבה זמן במכירות, סוגר עיסקאות יותר בקלות וממנף את השיווק שלו, שמפרסום לפרסום הוא רק עולה. יש לו עובדים מסורים שגאים לעבוד במותג הזה וכשהוא רוצה לגייס עובדים חדשים הוא ממגנט אליו עובדים טובים שרוצים להיות חלק מהמשפחה, מהעסק.
אילה וולפסון, מומחית למיתוג עסקי מדויק ושיווקי,
בעלת משרד מיתוג אילה עיצובים מזה כ 15 שנה.
פיתחתי שיטה ייחודית המשלבת ייעוץ אסטרטגי וביצוע מעשי. השיטה שלי מאחדת בין תפקיד היועץ העסקי והמעצבת הגרפית, ומספק פתרון שלם תחת קורת גג אחת – כולל ייעוץ אסטרטגי, ניסוח שם העסק, סלוגן, דיוק המסרים השיווקיים והעיצוב בפועל.
גישתי מתמקדת בחיבור הדוק בין מיתוג לשיווק, תוך איתור המאפיינים הייחודיים של כל עסק באמצעות שאלות ממוקדות. אני מאמינה בגישה ישירה ויעילה, ללא תיאוריות מיותרות, המתמקדת במה שבאמת מקדם מכירות.
ניסיוני כולל עיצוב עבור אישים מובילים כמו סיון רהב מאיר וח"כ יולי אדלשטיין, וכן עיצוב ומיתוג עבור חברות מוכרות כגון יעדים, פריד ורלב"ד. עם הידע, הניסיון והצוות המיומן שלי, אני מובילה כל עסק למיתוג מדויק ואפקטיבי – מהאסטרטגיה ועד לביצוע בפועל – המניע תוצאות אמיתיות ומדידות.
איך להפוך למותג שמכירים וזוכרים בשלושה שלבים פשוטים
אחרי שמיתגנו, עיצבנו ושיווקנו מאות עסקים, אנחנו מזמינות גם אותך לפגישת יעוץ חינם וללא התחייבות לתכנון מערך אסטרטגיית שיווק שיתאים לעסק שלך