עיצוב גרפי חומרים שיווקיים בניית אתרים



שלח

איך לקדם אתר אינטרנט- 1

איך תוכלו לקדם בעצמכם בחינם את אתר האינטרנט שלכם

בסרטון זה תלמדו איזה מהפרמטרים של הקידום אתם יכולים להשפיע ולקדם את האתר בעצמכם בגוגל. יש הרבה דברים שמשפיעים על הקידום, לחלקם אין לכם יכולת השפעה ולחלקם יש. לדוגמא:
  • זמן טעינה של הדפים
  • כמות גולשים
  • זמן שהיה של הגולשים
  • קישורים מאתרים חיצוניים
  • תקינות הקוד באתר
  • ועוד ועוד…
אתם יכולים להשפיע על שני פרמטרים חשובים: – מתה תג– תוכן באתרמתה תג אלו הן:
  1. כותרת title : הכותרת היא השם של הדף, לכל דף יש שם אחר, השם הזה מופיע גם בלשונית של הדף וגם בתוצאות החיפוש של גוגל
  2. תיאור description: פסקה קצרה שניתן להגדיר עבור מנועי החיפוש- על מה מדבר כל דף באתר. פיסקה זו לא תוצג באתר אבל תופיע בתוצאות החיפוש של גוגל, מתחת הקישור הירוק
  3. מילות מפתח keywords: לכל דף ניתן להגדיר מילות מפתח- איזה מילים רלוונטיות עבור הדף הזה. הן לא מופיעות בתצוגה של האתר אלא רק בקוד. לכל דף כדאי להגדיר כ-10 מילים, בכל אופן לא יותר מ20 מילים. חשוב לדעת! מילים הכוונה לביטויים, הן יכולות להיות מורכבות מיותר ממילה אחת. לדוגמא הביטוי "עיצוב לוגו" זו מילת מפתח. שימו לב! גוגל שינתה את הפרמטרים וכבר אינה מתחשבת במילות המפתח. אין צורך לעדכן באתר מילות מפתח.
תוכן באתר: גוגל אוהב תוכן!על מנת שהאתר שלכם יתקדם בגוגל יש למלא אותו בתוכן רלוונטי לתחום שלכם. את התוכן רושמים במקומות הבאים:
  1. כותרות באתר: כותרות בגוף התוכן, שאותן מגדירים H1 או H2 וכו'- כותרות ברמות שונות. כותרת H! היא הכותרת הכי חשובה והיא מופיעה פעם אחת בכל עמוד. אין לשים 2 כותרות ברמה H1 באותו דף.
  2. דפי תוכן: לרשום דפי תוכן, מאמרים, הסברים, פיסקאות, כמה שיותר טקסט רלוונטי שמסביר מי אתם, מה השירות שלכם, מידע רלוונטי לגולשים ועוד.
  3. קישורים וכפתורים: הכפתורים באתר צריכים להיות על מיליות מפתח חשובות. אל תשימו קישורים למילים שגוגל לא ידע לזהות למה אתם שייכים כמו "גלריה", "השירותים שלנו" אלא שימו קישורים למילים שאותם אתם רוצים לקדם, כמו "עיצוב לוגו", "פסיכותירפיסטית בירושלים" וכד'.
  4. שמות לתמונות: כאשר אתם מעלים תמונה לאתר גוגל לא יודע מה יש בתמונה לכן ניתן "לספר" לו מה יש בתמונה ע"י טקסט שמופיע לכל תמונה תחת הגדרה "טקסט חלופי" (alt)


בעל עסק

איזה שיווק העסק שלך צריך

כדי להזרים לקוחות מדוייקים

ולהגדיל את המכירות

אחרי שמיתגנו, עיצבנו ושיווקנו מאות עסקים, אנחנו מזמינות גם אותך לפגישת יעוץ חינם וללא התחייבות לתכנון מערך אסטרטגיית שיווק שיתאים לעסק שלך

רק 7 הנרשמים הראשונים יקבלו את ההטבה בחינם!

דילוג לתוכן