עיצוב גרפי חומרים שיווקיים בניית אתרים

חזרה לגלריות >>

עיצוב ממשק משתמש ואפליקציות

בעולם ההייטק היום חברות רבות בונות מערכות מאוד מתוחכמות. מיותר להסביר את החשיבות הרבה בעיצוב ממשק משתמש נח ואסטטי למשתמש במערכות אלו. כשאנו ניגשות לעצב ממשק משתמש אנחנו קודם כל מבינות לעומק את התוכנה או המערכת ואת השימוש בה.
לרוב, תוך כדי תהליך העיצוב עולים דברים שמאירים את אנשי התוכנה ומשנים מעט את המערכת בהתאמה מירבית למשתמש והבנתו את הממשק. העיצוב יכול להיעשות או לפני הבנייה, כאשר המתכנת יבנה את המערכת על גבי העיצוב שהוא מקבל, או אחרי שהמערכת כבר קיימת ואז יש להטמיע את העיצוב בתוכנה. יש מערכות אינטרנטיות ויש מערכות חיצוניות, בשתי האפשרויות תהליך העיצוב דומה.להלן פרוייקטים נבחרים המוצגים כאן כתמונות, מכיוון שלרוב הכניסה למערכות אלו היא פרטית.

עיצוב אפליקציות למובייל

הדבר הבא היום בשוק שהולך חזק מאוד הוא האפליקציות לסמארטפון. אנשים באים עם רעיון מבריק שיכול לסייע לאנשים במגוון תחומים באמצעות אפליקציה נוחה בסמארטפון. באילה עיצובים מעצבים אפליקציות שונות- עיצוב המסכים השונים שיופיעו באפליקציה. יש לכם רעיון לאפליקציה? חברה לפיתוח אפליקציות מומלצת!
עיצוב חנות לתוכנות תורניות
עיצוב תוכנת עסק בענן

בעל עסק

איזה שיווק העסק שלך צריך

כדי להזרים לקוחות מדוייקים

ולהגדיל את המכירות

אחרי שמיתגנו, עיצבנו ושיווקנו מאות עסקים, אנחנו מזמינות גם אותך לפגישת יעוץ חינם וללא התחייבות לתכנון מערך אסטרטגיית שיווק שיתאים לעסק שלך

רק 7 הנרשמים הראשונים יקבלו את ההטבה בחינם!

דילוג לתוכן