אסטרטגיית שיווק




כמה להשקיע בשיווק ולהבטיח רווחיות?
בעלי עסקים יודעים שבעסק כדי להגדיל את ההכנסות צריך לשווק. הם מוכנים להוציא את ההוצאה הזו כי זו השקעה שמחזירה את עצמה. השאלה היא "כמה?". אני רואה הרבה בעלי עסקים שממש מתקמצנים על הוצאות השיווק. הם מנסים לחסוך בכל דרך אפשרית. אז יש לי חדשות בשבילכם- כמה אפשר לחסוך? המקסימום עד 0 הוצאות, וכמה אפשר להרוויח? אין גבול! אז עדיף להשקיע את מירב האנרגיות בכמה אני מגדיל את ההכנסות של העסק מאשר לקצץ קצת בהוצאות של העסק.
אז איך יודעים כמה להשקיע בשיווק?
נאמר שההכנסה המתוקנת של העסק (בלי המע"מ ובלי ספקים) היא 10,000 ש"ח. 50% מהכנסות העסק ילכו למשכורות כולל משכורות הבעלים. 20% _____בטיחות, ואם יש לכם הלוואות, אז גם להחזר הלוואות. 16% ילכו להוצאות העסק. נשארנו עם 14% להוצאות שיווק- לא יותר ולא פחות! כדי להבטיח צמיחה של העסק והגדלת ההכנסות. ואם אתם עסק שמתבסס יותר על מוצרים ומכונות ופחות כח אדם אז 37% הוצאות העסק והשאר משכורות. ועדיין 14% הוצאות שיווק.
אם תלכו לפי הכלל הזה, תוכלו לוותר על הפחד שהשקעתי אולי יותר מדיי או פחות מדיי, ותוכלו לכלכל את העסק שלכם בביטחה.
בהצלחה רבה!

סרטונים נוספים:




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צרו קשר
ונחזור אליכם בהקדם


המתנות שלי

המתנות שלימדריך לקידום האתר בגוגל
איך תקדמו את האתר שלכם בגוגל בעצמכם?
כל הפרטים כאן
המתנות שלימדריך בוידאו- סדרת סרטונים
איך עושים אתר אינטרנט שהופך את הגולשים ללקוחות?
כל הפרטים כאן
טיפ שיווקי לעסקים