עיצוב גרפי חומרים שיווקיים בניית אתרים



שלח

בנית דף נחיתה

מה עדיף? בניית דף נחיתה או הקמת אתר?

מה עדיף- אתר או דף נחיתה?
אנשים רבים פונים אליי בשאלה- מה עדיף לי לעשות, אתר אינטרנט או דף נחיתה? ומה בכלל ההבדל בינהם?
אז בואו נעשה סדר:
אתר אינטרנט- מכיל בדר"כ הרבה עמודים, 5 ומעלה ואפילו מאות. ישנם כל מיני סוגי אתרים- יש אתר תדמיתי, יש אתר חנות שרוכשים און ליין מוצרים, יש אתרים שמטרתם לחסוך הסברים טלפונים לבעל העסק שכל המידע נמצא באתר.
לעומת זאת, דף נחיתה- זה כמו אתר של דף אחד, אין בו קישורים לעוד דפים. גם כאן ישנם כל מיני סוגים של דפי נחיתה. יש דף נחיתה מכירה שבדר"כ הוא דף ארוך מאות שיש בו הרבה הסברים על המוצר, טלפונים, תמונות, טופס צור קשר, וכפתור לרכישה און ליין של המוצר. יש דף נחיתה שמשמש כמו כרטיס ביקור עם פרטים בסיסיים, לוגו וטלפון. דפי הנחיתה הנפוצים ביותר אלו דפי נחיתה שיווקיים וממוקדים. הם מכילים לוגו, טלפון, תמונה של המוצר, טופס יצירת קשר, המלצות וכד', ואין קישורים לשום דבר.
כאשר עושים קמפיין בגוגל ומשלמים על כל קליק אז עדיף להוביל בדר"כ לדף הנחיתה ולא לאתר. למה?
באתר אינטרנט יש המון אינפורמציה, הרבה כפתורים והרבה הסברים. הגולש הופך להיות מעין שופט והוא עלול ללכת לאיבוד. ואז הוא יכול להחליט שזה לא בשבילו ולצאת. בדף נחיתה לעומת זאת אין הרבה הסברים. הגולש נשאר סקרן. יש לו כותרת, סרטון, טופס יצירת קשר, ויש סיכוי יותר גדול שהוא ישאיר פרטים ויפנה מאשר באתר. וזו המטרה שלנו שיפנו אלינו.
אם אתם עדיין מתלבטים מה עדיף לכם- אתר או דף נחיתה, אתם מוזמנים לפנות אליי ושמח לייעץ לכם ולהתאים לכם את אמצעי השיווק המתאים לכם ולעסק שלכם.

סרטונים נוספים


בעל עסק

איזה שיווק העסק שלך צריך

כדי להזרים לקוחות מדוייקים

ולהגדיל את המכירות

אחרי שמיתגנו, עיצבנו ושיווקנו מאות עסקים, אנחנו מזמינות גם אותך לפגישת יעוץ חינם וללא התחייבות לתכנון מערך אסטרטגיית שיווק שיתאים לעסק שלך

רק 7 הנרשמים הראשונים יקבלו את ההטבה בחינם!

דילוג לתוכן