איך לקדם אתר אינטרנט- 3

איך להכניס בפועל מתה תג ותוכן לקידום האתר שלי


אחרי שראינו בסרטונים הקודמים איזו חשיבות יש למתה תג ולתוכן באתר- וראינו שלא סתם משערים תוכן ומילות מפתח- אלא מקבלים מכלי מילות המפתח של גוגל מידע אמין להתנהגות הגולשים- כעת נשאר לנו להכניס את המתה תג והתוכן לאתר שלנו.
בסרטון זה נלמד איך מכניסים אותם במערכת וורדפרס.
המתה תג מוצגים בכל דף- בתחתיתו. אם הם לא מופיעים שם יש ללחוץ על ה"וי" ב"אפשרויות תצוגה" ליד המתה תג/ SEO ואז שוב לרדת למטה ולהכניס:

  1. כותרת title : כאן נכניס את שם הדף, השם הזה יופיע בשם הלשונית ובכותרת של תוצאות החיפוש בגוגל.
  2. תיאור description: כאן נכניס פיסקה קצרה שמתארת מה מכיל הדף. מומלץ לשים גם טלפון כי הטקסט הזה מופיע בתוצאות החיפוש של גוגל, מתחת לקישור, וזה עוזר לגולשים.
  3. מילות מפתח keywords: כאן נכניס מספר מילות מפתח רלוונטיות לאותו דף לפי המחקר מילות מפתח שיש בידנו. (לא יותר מ-20). בין כל מילה למילה יש פסיק ורווח. עזבו, אין צורך, גוגל כבר לא מתחשבת במילות המפתח. עדכנו בכותרת, בתיאור ובתוכן של האתר

תוכן באתר:

  1. כותרת ברמה H1 או H2 ניתן לכתוב ואז לסמן את הכותרת וללחוץ על הכפתור של "כותרת ברמה H1" או "כותרת ברמה H2" וכו'. אם זה מסמן לכם גם משפטים אחרים בדף יש לגשת לקוד ולסדר את זה כפי שמופיע בסרטון שרק הכותרת תהיה מוקפת ב H1 כלומר: <h1> כותרת</h1>
  2. בכל דף יש לכתוב תוכן… תוכן.. ועוד תוכן…. זה מה שגוגל אוהב!
  3. קישורים- שימו לב שהכפתורים- התפריטים באתר שלכם מכילים את מילות המפתח מהמחקר…
  4. שמות לתמונות- בכל תמונה באתר כדאי להכניס שם לתמונה בשדה טקסט חלופי. כך אנחנו "מספרים לגוגל" על מה התמונה הזו.

היי, חכו רגע

אני רוצה להזמין אתכם לשידור מיוחד שאני עורכת בקרוב:

ללא עלות

שיטת המיתוג האסטרטגי

איך להפוך למותג שמכירים וזוכרים בשלושה שלבים פשוטים

בעל עסק

איזה שיווק העסק שלך צריך

כדי להזרים לקוחות מדוייקים

ולהגדיל את המכירות

אחרי שמיתגנו, עיצבנו ושיווקנו מאות עסקים, אנחנו מזמינות גם אותך לפגישת יעוץ חינם וללא התחייבות לתכנון מערך אסטרטגיית שיווק שיתאים לעסק שלך

רק 7 הנרשמים הראשונים יקבלו את ההטבה בחינם!

דילוג לתוכן