בלוג
קטגוריות
זמן החשיפה של הפרסום לקהל הוא קצר במיוחד. לכן, חשוב לחקור, לחשוב ולבחור היטב את המסר המרכזי והייחודי אותו נעביר באופן ברור בפרסום.
מבט מהיר על הלוגו של עמיחי זליג משדר מיד את הגישה שלו. תוכלו לנחש מהי?
איך יצרנו אפקט שגורם ללקוח תחושה שבמוצר נמצאת הפתרון לבעיה שלו. זה פשוט מקדם את המכירות.
לוגו ליועץ פנסיה ומשכנתאות שמבין באמת את הייחודיות של העסק ולא מתמקד ברעיונות הפשוטים, אלא בדגש על חוזקות העסק.
אם אתם מומחים בתחומכם- איך נכון לקרוא לעסק שלכם? אל תעשו את הטעות הזו
רוב בעלי העסקים בטוחים שהם יודעים מה הלקוח שלהם רוצה.
אבל "שקט נפשי", "ביטחון כלכלי", "מערכת יחסים טובה" אלה לא כאבים, אלה חלומות, מטרות, תוצאות.
אם לא נדע לנסח את זה במדויק – השיווק שלנו יפספס.
הרשימה המלאה של הטעויות שהורסות את המיתוג של העסק שלכם
בענף הבנייה התחרותי של ימינו, מיתוג חזק הוא כלי אסטרטגי חיוני שיכול להשפיע באופן משמעותי על הצלחתה של החברה
למעשה אסטרטגיית המיתוג מתחלקת לשלשה תחומים בשלשה שלבים בסדר הזה: תדמית, שיווק ומכירות
כל אחד מהתחומים שמנינו כולל בתוכו עוד הרבה סעיפים קטנים
טוען עוד כתבות