טיפ שיווקי לעסקיםרוצים לקבל טיפ שיווקי ישירות לתיבת האימייל שלכם? כיתבו לנו ונשלח אליכם
3/3/2015

הרי לכם סוד: יוטיוב ופייסבוק מנהלות מלחמות עולם על הסרטונים. צוקרברג החליט על תיעדוף מוחלט של סרטונים שמועלים לפייסבוק באופן ישיר.

יוטיוב ופייסבוק
לכן כאשר יצרתם סרטון תעלו אותו גם לפייסבוק וגם ליוטיוב.
העסקים שלצידכם עשו כבר עבודת שיווק מאומצת, גייסו אליכם את הלקוחות שלהם.
31/10/14

חישבו איזה עסקים נותנים שירות לקהל היעד שלכם- לפני או אחרי השירות שלכם והגיעו אליהם דרך אותו העסק…ניתן לעשות שיתופי פעולה כאלה בעזרת עמלה שנותנים לאותו עסק,או סתם בחברות,העיקר- נצלו את העובדה שמישהו אסף את קהל היעד שלכםשהם סומכים עליו,ויקשיבו להפניה או להמלצה שלו.

שיתופי פעולה
רוצים הכנסה? אין מספיק עבודה? העובדים שלכם משועממים?פעם שמעתי טיפ שאני רוצה לשתף אתכם-
10/2/14

במסעדה מצליחה מאוד ברחוב יפו בירושליםהייתה תקופת מכירות חלשה,עבודות בכביש לטובת הרכבת הקלה, הגבילו את הגישה למסעדהולקוחות פחות ופחות מגיעים לחנות.הטבח- יושב וקורא עיתוןהמלצרים משחקים שש בשוהבוס בוהה בתקרה מתוסכל ומאשים את כל העולם!!נכנס למקום איש ושאל-מה קורה כאן??וכולם ענו שאין עבודה, שהכביש חסום ואין מה לעשותפקד האיש על השף להתחיל לבשלוהוציא עם המלצרים מגשים עם טעימות לעוברים ושביםתוך חצי שעה התמלאה המסעדה בלקוחות רבים. כשרוצים להגביר מכירות,כל אנשי העסק הופכים להיות אנשי שיווק!

 
טיפ שלג
19/12/13

עכשיו, כשקר, וכולם יושבים בבית ונכנסים לפייסבוק להתעדכן ולהחליף חוויות

חשוב שתדעו- הפייסבוק הוא המקום לשיווק,האתר הוא המקום למכור! פייסבוק זו רשת חברתית, הגולשים לא מתעניינים במבצעים שלכם, הם רוצים לראות תוכן מרתק, בפייסבוק תגרמו לעניין ולחשיפה- ותובילו משם את הגולשים לאתר שלכם. שם תמכרו!
טיפ מיוחד לחג החנוכה
3/12/13

"…באנו חושך לגרש בידינו אור ואש…"

יש לכם מוצר או שירות טוב- אל תתביישו לשווק! את תהססו למכור! הפיצו את האור, את הבשורה שלכם, לכו עם האמת שלכם עד הסוף.הפיצו את הבשורה שלכם
רוצים להגביר את שיווק ה"פה לאוזן"?
24/10/13

רוצים שהלקוח שלכם ימליץ עליכם?

תמיד העניקו קצת מעבר ממה שהלקוח ציפה תחושת ה- wow של הלקוח חשובה מאוד בשביל להגביר את שיווק ה"פה לאוזן" שבעסק. חישבו מה אתם יכולים לתת ללקוח בלי להבטיח לו זאת מראש.פה לאוזן
טיפ לעסקים לחג הסוכות!
24/9/13

עסק הוא כמו סוכה – כדי להרגיש בו טוב יש לטפח ולקשט אותו

חזות העסק זה שיווק ממדרגה ראשונה החנות, הרכב שלכם, המשרד, האתר ואפילו הלבוש שלכם בפגישה עסקית. ייצגו את עצמכם בכבוד!חזות העסק
והפעם – טיפ מיוחד לחג השבועות!
14/5/13

חג השבועות מגיע אלינו באמצע שטף של עבודה – פתאום יומיים חופש. היזהרו! שלא יעצר לכם גלגל העשייה

נצלו את החג לברך את לקוחותיכםשמירת הקשר עם הלקוחות תשמור על זרימת העבודה בעסק גם לאחר החג.קשר על הלקוחות
טיפ מיוחד לחג הפסח!
24/3/13

פסח הוא חג שעסקים רבים נמצאים בעומס עבודה רב ב”ה. ובכל זאת- גם כשיש הרבה לחץ בעסק ואין לכם אפשרות לתת עוד שירות

לא עוצרים את השיווקעדיף משבר קטן בעסק מאשר לעצור את הצמיחה.לא עוצרים שיווק
נקודת הכאב
9/3/13

לפני שאתם פונים לקהל היעד שלכם

אתרו את “נקודת הכאב” שלואל תדברו על המוצר או השירות שלכם, אל תדברו על הניסיון שלכם או כמה אתם טוביםבני אדם מבצעים רכישה מתוך הרגש הרבה יותר מאשר השכל, כמה שתדברו על עצמכם, זה לא יעזור בדקו מהו הרגש שמניע את הלקוחות שלכם לרכוש את המוצר שלכם ואותו תציגו ראשון במסר השיווקי.אתרו את נקודת הכאב
יצירת אמון
6/12/12

שיווק טוב מתחיל ביצירת אמון אצל הלקוחות הפוטנציאליים

העניקו שירות מבוא ללא תשלום רק כדי שיכירו אתכם ויסמכו עליכםשירות מבוא יכול להיות פגישה ראשונה חינם, סרטון מידע ביוטיוב, מאמר מקצועי בעלון בתחום שלכם, טעימה קטנה חינמית מהמוצר שלכם, או טיפ קצר כמו הטיפ הזה למשל… שירות מבוא ללא תשלום
בידול עסקי
20/11/12

תן ללקוח סיבה טובה

למה לבחור דווקא בך. שים לב- אמינות, שירות ואיכות זה לא ייחודי לך, כולם אומרים שהם כאלה…אם לא מצאת במה אתה ייחודי יותר מאחרים תמשיך לחפש, תשפר את העסק – תמצא ייחודיות אמיתית שגם תכניס לך יותר הכנסות בסופו של דבר. בידול עסקי
ערוצי שיווק
31/10/12

רוצה שתמיד תיכנס עבודה לעסק? שתמיד יהיו לקוחות חדשים? תוודא שיהיו לעסק שלך לפחות 4 ערוצי שיווק שונים אל תסתמך רק על ערוץ שיווק אחד, יש הרבה, בחר 4 שמתאימים לך

“פה לאוזן”, אתר אינטרנט, פליירים, פייסבוק, מודעות בעיתוןדף נחיתה, שילוט רחוב, מכרזים, רדיו, טלוויזיה , ועוד .ערוצי שיווק
שיווק מפה לאוזן
15/10/12

כולם מעדיפים את השיווק מ”פה לאוזן”, אבל האם ניתן להגדיל אותו? שאלו את הלקוח שלכם האם הוא מרוצה פעולה זו לבדה יכולה להגדיל את ההמלצות עליכם בעשרות אחוזים! כאשר אתם שואלים את הלקוח על טיב השירות שקיבל- אתם בעצם מכניסים אותו למודעות שהוא מרוצה ועל כן הוא ימליץ עליכם יותר.

שיווק מפה לאוזן
פרסום סטאטוס בפייסבוק
10/10/12

כל פעם שאתם רוצים להעלות סטטוס לפייסבוק- צרפו תמונה! תמונה בולטת בהרבה מסטטוס של טקסט רגיל ומגדילה את הצפיות, את הלייקים והשיתופים.

העלאת תמונה לפייסבוקה

למה בכלל לשווק באינטרנט? תוכלו לקבל עוד מידע כאן: שיווק באינטרנט



סגור לתגובות.

צרו קשר
ונחזור אליכם בהקדם

טיפ שיווקי לעסקים