המיתוג של העסק זה הפנים שלך, זה מה שאתה מייצג.
במבט הראשון כשנפגשים עם העסק מקבלים את הרושם הראשוני, שהוא הכי חזק ונחרת במח ובלב.
כל חברה, עסק או מוסד נושאים אופי אחר ומיוחד.
את האופי הזה המיתוג צריך לשדר.
למשל- לחברת קומפוסט חשוב לשדר ניקיון אוקולוגי וטבע,
חברת מחשבים תרצה לשדר טכנולוגיה גבוהה ומקצועיות
ובית ספר תורני ירצה לשדר מסורת וישוב הדעת.
כשניגשים לעצב לוגו ותדמית עסקית
חשוב קודם כל להבין את מהות העסק/ המוסד, את קהל היעד שלו ואת המסר שאותו הוא רוצה לשדר.
העיצוב יכיל התייחסות לכל מרכיבים אלו בצבעים, בצורה ובקומפוזיציה.
השפה הויזואלית שבה עוצב הלוגו תמשיך לכל סוגי המדיה- ניירת משרדית, כרטיסי ביקור, מעטפות
ומולטימדיה- אתר אינטרנט, סרטון, מצגת וכו’. שיווק טוב יהיה זה שיביא מיתוג זהה בכל המדיות.
כמו שלכל אדם יש שם שניתן לקרוא לו בשמו ומראה שמיוחד רק לו וניתן לזהות אותו,
כך העסק שלך צריך שניתן יהיה לקרוא לו בשמו, לזהות אותו ויזואלית.
ככל שהמיתוג של העסק יותר חזק- הוא נחרת יותר במח ובלב הלקוחות. העסק מתחבר אל הלקוח בתחושה, בצבעים, בצורה, זו הדרך החזקה ביותר להנציח את העסק אצל הלקוח.
שם לא מספיק, בני אדם שכחנים, שם לא נחרת בלב, צבע וצורה נחרתים הרבה יותר.
רוצים להגדיל לקוחות? מיתוג חזק ינציח את העסק שלכם אצל הלקוח הפוטנציאלי.
פעם הבאה שהלקוח שלך יצטרך את השירות שלך הוא מיד יזכור למי לפנות.
ד"ר שמעון זילברשלג הינו מומחה אתיקה בינלאומי, יזם הייטק וממייסדי חברת טכנולוגיות רפואיות מובילה בארה"ב, משמש בתפקידים בכירים בארגונים ציבוריים הפועלים למען מוסריות וטוהר המידות במרחב הציבורי של חיינו.
ד"ר זילברשלג, פיתח סדנא חוויתית הנוגעת בתחום האתיקה הציבורית ומיתוג העסק אותו עיצבנו לו, משדר את החזון והחוויה המועברים במערך הסדנאות.
סגור לתגובות.
מאמרי וידאו
אחרי שמיתגנו, עיצבנו ושיווקנו מאות עסקים, אנחנו מזמינות גם אותך לפגישת יעוץ חינם וללא התחייבות לתכנון מערך אסטרטגיית שיווק שיתאים לעסק שלך