בלוג
קטגוריות
בענף הבנייה התחרותי של ימינו, מיתוג חזק הוא כלי אסטרטגי חיוני שיכול להשפיע באופן משמעותי על הצלחתה של החברה
למעשה אסטרטגיית המיתוג מתחלקת לשלשה תחומים בשלשה שלבים בסדר הזה: תדמית, שיווק ומכירות
כל אחד מהתחומים שמנינו כולל בתוכו עוד הרבה סעיפים קטנים
אני יודעת שאתם רוצים כבר לצאת עם המוצר המגניב שלכם לשוק, אבל רגע לפני שאתם לוחצים על כפתור השיגור, בואו נבדוק שהטיל מכוון נכון.
יזמים, קבלנים, מרימים פרויקט נדל"ן? יש לכם דירות למכירה או השכרה? בעזרת מיתוג חזק ניתן להביא את הקהל המדויק שירצה לרכוש את הדירות.
הלוגו של העסק שלכם יכול להשפיע על התדמית העסקית שלכם בציבור. תחילתו של כל תהליך אסטרטגיה שיווקית, הוא תמיד עיצוב הלוגו ובניית הזהות העסקית
יוצאים לשוק עם מוצר חדש? תתחדשו! איך הופכים את המוצר שלכם למותג, כזה שלקוחות ירוצו לקנות אותו. יש 3 גורמים במיתוג שצריך להתייחס אליהם בכובד ראש
כדי שעסק יהיה עסק עליו ליצור אמון בינו ובין הלקוחות. עסק זה בעצם מפעל ליצירת אמון. ככל שהאמון יותר גבוה כך הלקוחות קונים יותר, מוכנים לשלם מחיר גבוה יותר, מספרים לחברים יותר.
בתחילת הדרך אין עדיין הכנסות כמעט בכלל, להיפך, יש הרבה הוצאות, או יותר נכון השקעות שאתם עושים, אז מאיפה, לעזאזל אתם יכולים להשקיע גם במיתוג
מיתוג אינו רק עיצוב הלוגו והצבעים של החברה. מיתוג אפקטיבי כולל את המסרים, הערכים והאישיות שהעסק רוצה להעביר, בנוסף לעיצוב גרפי איכותי שמשקף זאת
טוען עוד כתבות