בלוג
קטגוריות
לפני שאתם רצים לגרפיקאית שתעשה לכם לוגו, תבינו כמה חשוב לדייק את האסטרטגיה השיווקית, כדי להפוך למותג אמיתי. קייס סטאדי.
לכאורה אנחנו יודעים מה הבעיה של הלקוח ואיך אנחנו עוזרים לו, אבל אם מדייקים את הכאב לעומת הפיתרון זה עושה את כל ההבדל בשיווק
חשיבות האבחון לפני הביצוע. להכיר ולהבין מה העסק שלך יביא תוצאות מרשימות ביצירת השפה הויזואלית שלו ותעביר מסר מדוייק ללקוח.
(כמעט) כל גרפיקאי יכול לעצב לך יפה... אבל רק עם אסטרטגיה וחשיבה עמוקה תוכל להפוך למותג ולהגדיל את העסק שלך.
זמן החשיפה של הפרסום לקהל הוא קצר במיוחד. לכן, חשוב לחקור, לחשוב ולבחור היטב את המסר המרכזי והייחודי אותו נעביר באופן ברור בפרסום.
מבט מהיר על הלוגו של עמיחי זליג משדר מיד את הגישה שלו. תוכלו לנחש מהי?
איך יצרנו אפקט שגורם ללקוח תחושה שבמוצר נמצאת הפתרון לבעיה שלו. זה פשוט מקדם את המכירות.
לוגו ליועץ פנסיה ומשכנתאות שמבין באמת את הייחודיות של העסק ולא מתמקד ברעיונות הפשוטים, אלא בדגש על חוזקות העסק.
אם אתם מומחים בתחומכם- איך נכון לקרוא לעסק שלכם? אל תעשו את הטעות הזו
טוען עוד כתבות











