בלוג
קטגוריות
חשיבות האבחון לפני הביצוע. להכיר ולהבין מה העסק שלך יביא תוצאות מרשימות ביצירת השפה הויזואלית שלו ותעביר מסר מדוייק ללקוח.
(כמעט) כל גרפיקאי יכול לעצב לך יפה... אבל רק עם אסטרטגיה וחשיבה עמוקה תוכל להפוך למותג ולהגדיל את העסק שלך.
זמן החשיפה של הפרסום לקהל הוא קצר במיוחד. לכן, חשוב לחקור, לחשוב ולבחור היטב את המסר המרכזי והייחודי אותו נעביר באופן ברור בפרסום.
מבט מהיר על הלוגו של עמיחי זליג משדר מיד את הגישה שלו. תוכלו לנחש מהי?
איך יצרנו אפקט שגורם ללקוח תחושה שבמוצר נמצאת הפתרון לבעיה שלו. זה פשוט מקדם את המכירות.
לוגו ליועץ פנסיה ומשכנתאות שמבין באמת את הייחודיות של העסק ולא מתמקד ברעיונות הפשוטים, אלא בדגש על חוזקות העסק.
אם אתם מומחים בתחומכם- איך נכון לקרוא לעסק שלכם? אל תעשו את הטעות הזו
רוב בעלי העסקים בטוחים שהם יודעים מה הלקוח שלהם רוצה.
אבל "שקט נפשי", "ביטחון כלכלי", "מערכת יחסים טובה" אלה לא כאבים, אלה חלומות, מטרות, תוצאות.
אם לא נדע לנסח את זה במדויק – השיווק שלנו יפספס.
טוען עוד כתבות