בניית דף נחיתה

מה עדיף? בניית דף נחיתה או הקמת אתר?

מה עדיף- אתר או דף נחיתה?
אנשים רבים פונים אליי בשאלה- מה עדיף לי לעשות, אתר אינטרנט או דף נחיתה? ומה בכלל ההבדל בינהם?
אז בואו נעשה סדר:
אתר אינטרנט- מכיל בדר"כ הרבה עמודים, 5 ומעלה ואפילו מאות. ישנם כל מיני סוגי אתרים- יש אתר תדמיתי, יש אתר חנות שרוכשים און ליין מוצרים, יש אתרים שמטרתם לחסוך הסברים טלפונים לבעל העסק שכל המידע נמצא באתר.
לעומת זאת, דף נחיתה- זה כמו אתר של דף אחד, אין בו קישורים לעוד דפים. גם כאן ישנם כל מיני סוגים של דפי נחיתה. יש דף נחיתה מכירה שבדר"כ הוא דף ארוך מאות שיש בו הרבה הסברים על המוצר, טלפונים, תמונות, טופס צור קשר, וכפתור לרכישה און ליין של המוצר. יש דף נחיתה שמשמש כמו כרטיס ביקור עם פרטים בסיסיים, לוגו וטלפון. דפי הנחיתה הנפוצים ביותר אלו דפי נחיתה שיווקיים וממוקדים. הם מכילים לוגו, טלפון, תמונה של המוצר, טופס יצירת קשר, המלצות וכד', ואין קישורים לשום דבר.
כאשר עושים קמפיין בגוגל ומשלמים על כל קליק אז עדיף להוביל בדר"כ לדף הנחיתה ולא לאתר. למה?
באתר אינטרנט יש המון אינפורמציה, הרבה כפתורים והרבה הסברים. הגולש הופך להיות מעין שופט והוא עלול ללכת לאיבוד. ואז הוא יכול להחליט שזה לא בשבילו ולצאת. בדף נחיתה לעומת זאת אין הרבה הסברים. הגולש נשאר סקרן. יש לו כותרת, סרטון, טופס יצירת קשר, ויש סיכוי יותר גדול שהוא ישאיר פרטים ויפנה מאשר באתר. וזו המטרה שלנו שיפנו אלינו.
אם אתם עדיין מתלבטים מה עדיף לכם- אתר או דף נחיתה, אתם מוזמנים לפנות אליי ושמח לייעץ לכם ולהתאים לכם את אמצעי השיווק המתאים לכם ולעסק שלכם.

תמונה של אילה וולפסון

אילה וולפסון

מנהלת סטודיו "אילה עיצובים" למיתוג עסקי ממוקד שיווק ומכירות

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך

איך לפרסם באמצאות פליירים
איך לפרסם באמצאות פליירים
שיווק מביא אנרגיות חדשות
בואו תשקיעו ותשווקו לפי סוג העסק שלכם.
דגש על מעצבת כרפית
אם אתם מחפשים מעצבת גרפית, עם ניסיון של שנים רבות בתחום העיצוב והשיווק, הגעתם למקום הנכון!
תשתמשו באתר
חשוב כל הזמן להזין תוכן לאתר ולקדם אותו
שגרה אחרי החג
תזכרו שהגעתם לזה במאמץ, עצמאי הוא תותח אמיץ! זה הזמן שלכם לאהוב את עצמכם!
כמה להשקיע בעסק
בעלי עסקים יודעים שבעסק כדי להגדיל את ההכנסות צריך לשווק.
שיווק באינטרנט בחינם
שיווק עצמי בכלים חינמיים כמו פייסבוק, אינסגרם, גוגל ומפה לאוזן
איך שומרים על יציבות בעסק
גם אם נמצאים בתקופה לחוצה מבחינת העבודה השוטפת אסור להזניח את השיווק של העסק
סיפור מחויך בהקשר למצב הבטחוני
וידאו קצר עם סיפור מחוייך, גם במצב הלא פשוט שאנחנו נמצאים בו.

היי, חכו רגע

אני רוצה להזמין אתכם לשידור מיוחד שאני עורכת בקרוב:

ללא עלות

שיטת המיתוג האסטרטגי

איך להפוך למותג שמכירים וזוכרים בשלושה שלבים פשוטים

בעל עסק

איזה שיווק העסק שלך צריך

כדי להזרים לקוחות מדוייקים

ולהגדיל את המכירות

אחרי שמיתגנו, עיצבנו ושיווקנו מאות עסקים, אנחנו מזמינות גם אותך לפגישת יעוץ חינם וללא התחייבות לתכנון מערך אסטרטגיית שיווק שיתאים לעסק שלך

רק 7 הנרשמים הראשונים יקבלו את ההטבה בחינם!

דילוג לתוכן