עיצוב פלייר
מהו פלייר?
פלייר הוא דף פרסום, לרוב מודפס בדף כרומו 135 גרם, בד"כ בגודל A5 שזה גודל נח לקריאה כאשר הפלייר אצלנו בידיים (ולא תלוי כמו שלט).
עיצוב פלייר מתחיל בחשיבה ראשונה- מה מטרת הפלייר. בכל עיצוב פלייר כדאי שתהיה מטרה אחת שאנו רוצים מהצופה.
אם זה לבקש מהצופה להיכנס לאתר החדש שלנו, אם זה לרכוש איזה מוצר ואם זה להתקשר לקבלת פרטים נוספים על מבצע מעניין.
כאשר אנו יודעים מהי מטרת עיצוב הפלייר- השלב הבא יהיה לנסח את הטקסט השיווקי שישיג את המטרה של עיצוב הפלייר.
השלב הבא יהיה למצוא ויז'ואל-תמונה מתאים. חשיבות הויז'ואל- היא גדולה מאוד.
התמונה היא הדבר החזק ביותר בפלייר, איתו נפגש הצופה לראשונה כשהוא נתקל בפלייר, עוד לפני שהוא מתחיל לקרוא את התוכן.
על כן נבחר ויז'ואל שישרת את מטרת הפלייר ויצור עניין ורגש אצל הצופה.
אחרי שיש לנו מטרה, טקסט ותמונה ניגש לעיצוב הפלייר. העיצוב יהיה מוקפד ומחושב וכמובן גם לפי רצון הלקוח.
בסוף כל פלייר תהיה "קריאה לפעולה" שמקדמת את הצופה אל השלב הבא.
עיצוב פליירים לדוגמא
עיצוב פליירים לשליחה בוואצפ
הוואצאפ הפך היום לזירה עסקית לכל דבר.
כדאי להפיץ את הבשורה שלכם לכל מקום, לקבוצות, למשפחה, לכמה שיותר אנשים וזה אפילו בחינם!
העיצוב לוואצפ לא שונה בהרבה מעיצוב פליירים רגילים.
פשוט שולחים את הפלייר כקובץ jpg בתוך הוואצפ- וניתן לצרף אליו קישור לדף נחיתה. הנה כך: