באנרים

באנר הינו בדרך כלל סטריפ פרסומת מעצוב,

לרוב מוצב באתר אינטרנט חיצוני ומפנה לאתר האינטרנט שלך או לדף נחיתה ייעודי למטרה מסוימת.
הבאנר זו דרך טובה "ללכוד" את עיניי הגולש כאשר הוא נמצא באתר אחר,
ובעזרת האנימציה המעניינת והקריאה המיוחדת מתוך הבאנר- תשומת ליבו של הגולש מוסטת אל הפרסום שלך ומפנה אותו לאתר או לדף הנחיתה שלך.
יש באנרים של גוגל ויש באנרים פרטיים.
באנרים של גוגל יוצגו בכל מיני אתרים שונים ובאנר פרטי יוצג באתר שמוכר מקומות פרסום באופן פרטי.
היתרון באפשרות השנייה הוא שאתה תוכל לשלוט יותר בקהל היעד שיצפה בבאנר שלך.
היתרון בגוגל שהוא לרוב יותר זול מפרסום באתר ייעודי.
באנר עם אנימציה (פלאש/ גיף או html5) לרוב יהיה קצר, כ-10 שניות ויקרא לפעולה- או להתקשר או ללחוץ על הבאנר, ומתוכו יגיעו לדף נחיתה המפרט יותר את המידע שברצונך להעביר.
ישנם ארבעה סוגי באנרים:

היי, חכו רגע

אני רוצה להזמין אתכם לשידור מיוחד שאני עורכת בקרוב:

ללא עלות

שיטת המיתוג האסטרטגי

איך להפוך למותג שמכירים וזוכרים בשלושה שלבים פשוטים

בעל עסק

איזה שיווק העסק שלך צריך

כדי להזרים לקוחות מדוייקים

ולהגדיל את המכירות

אחרי שמיתגנו, עיצבנו ושיווקנו מאות עסקים, אנחנו מזמינות גם אותך לפגישת יעוץ חינם וללא התחייבות לתכנון מערך אסטרטגיית שיווק שיתאים לעסק שלך

רק 7 הנרשמים הראשונים יקבלו את ההטבה בחינם!

דילוג לתוכן