דפי נחיתה
ישנם שני סוגים של דפי נחיתה:
במקום אתר אינטרנט:
ישנם עסקים שאינם מעוניינים להשקיע אלפי שקלים באתר אינטרנט- מצד שני הם רוצים להופיע באינטרנט. הם משתמשים רק בדף נחיתה, סוג של "כרטיס ביקור” באינטרנט- בו יש לוגו שלהם, מעט טקסט, טופס יצירת קשר ותמונה- מיתוג שלהם.
דף נחיתה פרסומי:
דף אינטרנט יחיד שאליו "נוחת" הגולש מתוך הפניה שקיבל, קישור שקיבל באימייל, באנר פרסומת, מודעה בגוגל אדוורדס שהקליק עליה וכד'. זהו דף אינטרנט פרסומי עם מלל מכירתי ועיצוב מותאם שמטרתו לייצר פניות מלקוחות חדשים.