כרטיס ביקור הוא כרטיס תדמית למי שמחזיק אותו. כאשר אדם מקבל כרטיס ביקור מאדם אחר הוא לא רק מקבל טכנית את פרטי ההתקשרות עמו, אלא הוא גם רואה ויזואלית את מיתוג החברה או העסק ומקבל רושם ראשוני על החברה ועל בעל הכרטיס. עיצוב כרטיסי ביקור מתחיל בד"כ מהלוגו. את הכרטיס מעצבים בהתאמה ללוגו הקיים של החברה או העסק על מנת ליצור מיתוג רציף ושמירה על תדמית החברה. כרטיסי ביקור טובים יהיו מעוצבים כך שמי שמחזיק בהם יחוש מיד את האווירה בעסק/ בחברה וידע "עם מי יש לו עסק".
היי, חכו רגע
אני רוצה להזמין אתכם לשידור מיוחד שאני עורכת בקרוב:
ללא עלות
שיטת המיתוג האסטרטגי
איך להפוך למותג שמכירים וזוכרים בשלושה שלבים פשוטים