כאב או רצון? איך להגיע ללב של הלקוח כך שירצה לרכוש ממך

בסרטון הזה אני מסבירה את ההבדל בין מה שהלקוח רוצה לבין מה שבאמת כואב לו. לדעת לזהות את ההבדל הזה הוא קריטי – כי רק כשאנחנו מדברים ללב של הלקוח, הוא מתחבר למסר שלנו ומרגיש שהמוצר או השירות באמת פותרים לו משהו משמעותי. הדוגמאות יעזרו לך למקד את המסרים השיווקיים שלך.
תקציר לרב מסר: לגלות את מה שהלקוח באמת רוצה – זה המפתח למכירה
נגן וידאו
תמונה של אילה וולפסון

אילה וולפסון

מנהלת סטודיו "אילה עיצובים" למיתוג עסקי ממוקד שיווק ומכירות ומלווה מומחים בשיווק העסק.

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך

כמה להשקיע בעסק
בעלי עסקים יודעים שבעסק כדי להגדיל את ההכנסות צריך לשווק.

היי,

אני רוצה להזמין אתכם לצפות בהדרכה מיוחדת של 17 דקות

ללא עלות

מומחים יוצאים לאור

השיטה המלאה לבניית מערך
שיווקי שעובד בשבילך
ומזרים לך לקוחות באופן קבוע

היי, חכו רגע

אני רוצה להזמין אתכם לצפות בהדרכה מיוחדת של 17 דקות

ללא עלות

מומחים יוצאים לאור

השיטה המלאה לבניית מערך
שיווקי שעובד בשבילך
ומזרים לך לקוחות באופן קבוע

בעל עסק

איזה שיווק העסק שלך צריך

כדי להזרים לקוחות מדוייקים

ולהגדיל את המכירות

אחרי שמיתגנו, עיצבנו ושיווקנו מאות עסקים, אנחנו מזמינות גם אותך לפגישת יעוץ חינם וללא התחייבות לתכנון מערך אסטרטגיית שיווק שיתאים לעסק שלך

רק 7 הנרשמים הראשונים יקבלו את ההטבה בחינם!

דילוג לתוכן