בניית דף נחיתה

מה עדיף? בניית דף נחיתה או הקמת אתר?

מה עדיף- אתר או דף נחיתה?
אנשים רבים פונים אליי בשאלה- מה עדיף לי לעשות, אתר אינטרנט או דף נחיתה? ומה בכלל ההבדל בינהם?
אז בואו נעשה סדר:
אתר אינטרנט- מכיל בדר"כ הרבה עמודים, 5 ומעלה ואפילו מאות. ישנם כל מיני סוגי אתרים- יש אתר תדמיתי, יש אתר חנות שרוכשים און ליין מוצרים, יש אתרים שמטרתם לחסוך הסברים טלפונים לבעל העסק שכל המידע נמצא באתר.
לעומת זאת, דף נחיתה- זה כמו אתר של דף אחד, אין בו קישורים לעוד דפים. גם כאן ישנם כל מיני סוגים של דפי נחיתה. יש דף נחיתה מכירה שבדר"כ הוא דף ארוך מאות שיש בו הרבה הסברים על המוצר, טלפונים, תמונות, טופס צור קשר, וכפתור לרכישה און ליין של המוצר. יש דף נחיתה שמשמש כמו כרטיס ביקור עם פרטים בסיסיים, לוגו וטלפון. דפי הנחיתה הנפוצים ביותר אלו דפי נחיתה שיווקיים וממוקדים. הם מכילים לוגו, טלפון, תמונה של המוצר, טופס יצירת קשר, המלצות וכד', ואין קישורים לשום דבר.
כאשר עושים קמפיין בגוגל ומשלמים על כל קליק אז עדיף להוביל בדר"כ לדף הנחיתה ולא לאתר. למה?
באתר אינטרנט יש המון אינפורמציה, הרבה כפתורים והרבה הסברים. הגולש הופך להיות מעין שופט והוא עלול ללכת לאיבוד. ואז הוא יכול להחליט שזה לא בשבילו ולצאת. בדף נחיתה לעומת זאת אין הרבה הסברים. הגולש נשאר סקרן. יש לו כותרת, סרטון, טופס יצירת קשר, ויש סיכוי יותר גדול שהוא ישאיר פרטים ויפנה מאשר באתר. וזו המטרה שלנו שיפנו אלינו.
אם אתם עדיין מתלבטים מה עדיף לכם- אתר או דף נחיתה, אתם מוזמנים לפנות אליי ושמח לייעץ לכם ולהתאים לכם את אמצעי השיווק המתאים לכם ולעסק שלכם.

תמונה של אילה וולפסון

אילה וולפסון

מנהלת סטודיו "אילה עיצובים" למיתוג עסקי ממוקד שיווק ומכירות ומלווה מומחים בשיווק העסק.

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך

המסר המרכזי בפרסום
זמן החשיפה של הפרסום לקהל הוא קצר במיוחד. לכן, חשוב לחקור, לחשוב ולבחור היטב את המסר המרכזי והייחודי אותו נעביר באופן ברור בפרסום.
היתרון
יש הרבה מורים לאנגלית. אז איך אפשר לגרום לכך שיבחרו דווקא בך.
לוגו שמשקף את אופי העסק
מבט מהיר על הלוגו של עמיחי זליג משדר מיד את הגישה שלו. תוכלו לנחש מהי?
מיתוג מבוסס על הבעיה
איך יצרנו אפקט שגורם ללקוח תחושה שבמוצר נמצאת הפתרון לבעיה שלו. זה פשוט מקדם את המכירות.
חשוב לפני המיתוג
לוגו ליועץ פנסיה ומשכנתאות שמבין באמת את הייחודיות של העסק ולא מתמקד ברעיונות הפשוטים, אלא בדגש על חוזקות העסק.
תמונות-לפוסטים_חדש12
אם אתם מומחים בתחומכם- איך נכון לקרוא לעסק שלכם? אל תעשו את הטעות הזו
תמונות-לפוסטים_חדש11
רוב בעלי העסקים בטוחים שהם יודעים מה הלקוח שלהם רוצה. אבל "שקט נפשי", "ביטחון כלכלי", "מערכת יחסים טובה" אלה לא כאבים, אלה חלומות, מטרות, תוצאות. אם לא נדע לנסח את זה במדויק – השיווק שלנו יפספס.
איך לפרסם באמצאות פליירים
איך לפרסם באמצאות פליירים
שיווק מביא אנרגיות חדשות
בואו תשקיעו ותשווקו לפי סוג העסק שלכם.
דגש על מעצבת כרפית
אם אתם מחפשים מעצבת גרפית, עם ניסיון של שנים רבות בתחום העיצוב והשיווק, הגעתם למקום הנכון!

היי,

אני רוצה להזמין אתכם לצפות בהדרכה מיוחדת של 17 דקות

ללא עלות

מומחים יוצאים לאור

השיטה המלאה לבניית מערך
שיווקי שעובד בשבילך
ומזרים לך לקוחות באופן קבוע

היי, חכו רגע

אני רוצה להזמין אתכם לצפות בהדרכה מיוחדת של 17 דקות

ללא עלות

מומחים יוצאים לאור

השיטה המלאה לבניית מערך
שיווקי שעובד בשבילך
ומזרים לך לקוחות באופן קבוע

בעל עסק

איזה שיווק העסק שלך צריך

כדי להזרים לקוחות מדוייקים

ולהגדיל את המכירות

אחרי שמיתגנו, עיצבנו ושיווקנו מאות עסקים, אנחנו מזמינות גם אותך לפגישת יעוץ חינם וללא התחייבות לתכנון מערך אסטרטגיית שיווק שיתאים לעסק שלך

רק 7 הנרשמים הראשונים יקבלו את ההטבה בחינם!

דילוג לתוכן