עיצוב פלייר בצורה נכונה

עיצוב פלייר בצורה נכונה

איך לפרסם באמצאות פליירים

רוצים לפרסם באמצעות פליירים? אם כבר אתם מפיקים פלייר – תעצבו אותו נכון!

כאפשר מפיקים פלייר צריך לבחון מספר היבטים,
א. איפה הפלייר יפורסם? מודפס, באינטרנט וכו'.
ב. עיצוב גרפי שיהיה יפה
ג. טקסט ועיצוב שיהיו שיווקים ויגרמו ללקוח האופציונלי לקרוא את הפלייר.

תמונה של אילה וולפסון

אילה וולפסון

מנהלת סטודיו "אילה עיצובים" למיתוג עסקי ממוקד שיווק ומכירות ומלווה מומחים בשיווק העסק.

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך

אנג'לה ריבוע מצוייר
לפני שאתם רצים לגרפיקאית שתעשה לכם לוגו, תבינו כמה חשוב לדייק את האסטרטגיה השיווקית, כדי להפוך למותג אמיתי. קייס סטאדי.
כאב
לכאורה אנחנו יודעים מה הבעיה של הלקוח ואיך אנחנו עוזרים לו, אבל אם מדייקים את הכאב לעומת הפיתרון זה עושה את כל ההבדל בשיווק
מיתוג סדנאות
חשיבות האבחון לפני הביצוע. להכיר ולהבין מה העסק שלך יביא תוצאות מרשימות ביצירת השפה הויזואלית שלו ותעביר מסר מדוייק ללקוח.
קאנבה חדש
(כמעט) כל גרפיקאי יכול לעצב לך יפה... אבל רק עם אסטרטגיה וחשיבה עמוקה תוכל להפוך למותג ולהגדיל את העסק שלך.
אמית
זמן החשיפה של הפרסום לקהל הוא קצר במיוחד. לכן, חשוב לחקור, לחשוב ולבחור היטב את המסר המרכזי והייחודי אותו נעביר באופן ברור בפרסום.
היתרון
יש הרבה מורים לאנגלית. אז איך אפשר לגרום לכך שיבחרו דווקא בך.
לוגו שמשקף את אופי העסק
מבט מהיר על הלוגו של עמיחי זליגר משדר מיד את הגישה שלו. תוכלו לנחש מהי?
מיתוג מבוסס על הבעיה
איך יצרנו אפקט שגורם ללקוח תחושה שבמוצר נמצאת הפתרון לבעיה שלו. זה פשוט מקדם את המכירות.
חשוב לפני המיתוג
לוגו ליועץ פנסיה ומשכנתאות שמבין באמת את הייחודיות של העסק ולא מתמקד ברעיונות הפשוטים, אלא בדגש על חוזקות העסק.
תמונות-לפוסטים_חדש12
אם אתם מומחים בתחומכם- איך נכון לקרוא לעסק שלכם? אל תעשו את הטעות הזו

בעל עסק

איזה שיווק העסק שלך צריך

כדי להזרים לקוחות מדוייקים

ולהגדיל את המכירות

אחרי שמיתגנו, עיצבנו ושיווקנו מאות עסקים, אנחנו מזמינות גם אותך לפגישת יעוץ חינם וללא התחייבות לתכנון מערך אסטרטגיית שיווק שיתאים לעסק שלך

רק 7 הנרשמים הראשונים יקבלו את ההטבה בחינם!

דילוג לתוכן