עיצוב גרפי חומרים שיווקיים בניית אתרים



שלח
חזרה למדריך וורדפרס

איך לקדם אתר אינטרנט

קידום אתר מורכב מהרבה מאוד פרמטרים. לרוב זוהי עבודה של אנשי מקצוע אבל במדריך זה, המורכב מ-3 סרטונים קצרים תלמדו את הפרמטרים שאתם, בעלי האתר, תוכלו לקדם בעצמכם!

איך לקדם אתר -1 פרמטרים לקידום אתר זהו סרטון מתוך סדרת סרטוני הדרכה על מערכת וורדפרס. בסרטון הזה ובבאים אחריו תגלו את הסודות שמקדמי האתרים לא רוצים שתדעו- איך לקדם את האתר בעצמכם! בפעולות פשוטות, בלי לשלם אלפי שקלים לאיש מקצוע- תוכלו להשפיע רבות על קידום האתר בגוגל!
איך לקדם אתר -2 מחקר מילות מפתח קידום אתרים- עשה זאת בעצמך- בסרטון הזה תלמדו איך מבצעים מחקר מילות מפתח, ואת החשיבות למציאת מילות מפתח בכלי של גוגל.
איך לקדם אתר -3 מתה תג קידום אתרים- עשה זאת בעצמך- בסרטון הזה תלמדו איך מכניסים בפועל את המתה תג- מילות מפתח, כותרות ותיאור למערכת הניהול וורדפרס. בנוסף תלמדו איך להגדיר כותרות H1 H2 במערכת הניהול של האתר על מנת לקדם את האתר בגוגל. דבר נוסף תלמדו איך להגדיר שם חלופי לתמונה- שגם חשוב לקידום של האתר.

משהו היה לא ברור? רוצים הדרכה על משהו נוסף? כתבו אליי ayala@ayaladesign.co.il או צרו קשר



בעל עסק

איזה שיווק העסק שלך צריך

כדי להזרים לקוחות מדוייקים

ולהגדיל את המכירות

אחרי שמיתגנו, עיצבנו ושיווקנו מאות עסקים, אנחנו מזמינות גם אותך לפגישת יעוץ חינם וללא התחייבות לתכנון מערך אסטרטגיית שיווק שיתאים לעסק שלך

רק 7 הנרשמים הראשונים יקבלו את ההטבה בחינם!

דילוג לתוכן