עיצוב גרפי חומרים שיווקיים בניית אתרים



שלח

שירות לעסקים

ייעוץ שיווקי

איזו מדיה מתאימה לפרסום ושיווק העסק?

ישנם שני ערוצי שיווק מרכזיים- דפוס ואינטרנט.דפוס: מודעות בעיתונים, פליירים, כרטיסי ביקור, שילוט, רולפ, קטלוגים, חוברות ועוד.אינטרנט: אתר, פייסבוק, דפי נחיתה, רשימת תפוצה, באנרים, פרסום בגוגל אדוורדס, קידום אורגני בגוגל. אנו בונים אסטרטגיה שיווקית כיצד לשלב בין כל המדיות לפי מטרות העסק ובהתאם לקהל היעד שלו, על מנת להגיע ליעדי המכירות שהעסק מציב לעצמו.

מיתוג

איך נראית התדמית של העסק?

עיצוב לוגו וקונספט שיווקי עיצובי לעסק.כרטיס ביקור, דף לוגו, מעטפות, מודעות ועוד.

סטודיו לעיצוב גרפי

מה אתם רוצים להדפיס? לפרסם? למכור?

עיצוב פליירים, מודעות, רולפ, שילוט, מתקני תצוגה לתערוכות ולבמות,קטלוגים, חוברות, עיצובים לפייסבוק, ניוזלטרים בדיוור ישיר ועוד.

דפי נחיתה

לאן הלקוח הפוטנציאלי שלך נוחת?

  • סוג אחד של דף נחיתה: במקום אתר אינטרנט, אתר של דף אחד, סוג של “כרטיס ביקור” באינטרנט- בו יש לוגו, טקסט המסביר על מהות העסק, טופס יצירת קשר ותמונות- מיתוג שלהם.
  • סוגי שני של דף נחיתה: פרסומי, אל דף זה “נוחת” הגולש מתוך קישור שקיבל באימייל, באנר פלאש (פרסומת) שהקליק עליו, מודעה בגוגל אדוורדס שהקליק עליה וכד’. זהו דף אינטרנט פרסומי עם מלל מכירתי ועיצוב מותאם שמטרתו לייצר פניות (לידים) מלקוחות חדשים.

אתרי אינטרנט

בסיס המערך השיווקי – אם אתה לא שם אתה לא קיים

עיצוב ובניית סוגים שונים של אתרים:
  • אתר אינטרנט תדמיתי
  • אתר חנות
  • אתר פורטל לפרסום תכנים באינטרנט
לפני שבונים אתר מבצעים מחקר מילות מפתח ובודקים איזה מילים הכי רלוונטיות בתחום זה ואיך מנסחים הגולשים את מה שהם מחפשים בגוגל. כך ניתן לתכנן את מבנה האתר מראש כדי שתהיה אופטימיזציה לגוגל. עיצוב מקצועי וממותג עם הבנה בממשק משתמש כך שהגולש יבין במבט אחד לאן הוא נקלע והיכן הוא ימצא את מבוקשו.בניית אתר בהתאמה אישית ב- HTML ת CSS ו- PHP, בצורה מקצועית מאוד עם הפרמטרים שיגרמו לאתר להתקדם בגוגל בצורה אורגנית.

כתיבת תוכן

איך לנסח בדיוק כך שיגיע לליבו של קהל היעד?

ישנם שני סוגי כתיבה:
  • כתיבה שיווקית וקופירייטינג
  • כתיבת תוכן לקידום בגוגל
הכתיבה באתרים משלבת את שני הסוגים על מנת "ליגוע" בגולש וגם לקדם את האתר במנועי החיפוש.בנוסף, כתיבת תוכן שיווקי בפרוספקטים עסקיים, פליירים וחומר שיווקי. לאחר שיחה עם בעל העסק וקבלת המידע הבסיסי אנו כותבים את המאמרים והתכנים על המוצר, השירות או הנושא שהוא רוצה לקדם.

באנרים

האם אתם מפרסמים באינטרנט?

פרסומות פלאש או גיף שמופיעות באתר אינטרנט חיצוני או באתר של בעל העסק. הקלקה עליהן תוביל לדף נחיתה או אתר. הקמת קמפיינים של באנרים מותאמים למחשב ולמובייל ודפי נחיתה יעודיים.

פייסבוק

האם קהל היעד שלך נמצא בפייסבוק?

הפייסבוק הוא כלי חזק מאוד לשיווק וחשיפת העסק למגוון רחב של לקוחות. יצירת דף עיסקי לפייסבוק, עיצוב תמונת פרופיל, עיצוב פוסטים, אירועים ופרסומים שונים לפייסבוק.יש אפשרות לקבלת ניהול דף האוהדים – עדכון סטאטוסים, אגירת לייקים, תקשורת עם לקוחות מהפייסבוק, העלאת תמונות וסרטונים ועוד.


בעל עסק

איזה שיווק העסק שלך צריך

כדי להזרים לקוחות מדוייקים

ולהגדיל את המכירות

אחרי שמיתגנו, עיצבנו ושיווקנו מאות עסקים, אנחנו מזמינות גם אותך לפגישת יעוץ חינם וללא התחייבות לתכנון מערך אסטרטגיית שיווק שיתאים לעסק שלך

רק 7 הנרשמים הראשונים יקבלו את ההטבה בחינם!

דילוג לתוכן