אסטרטגיית מיתוג

מה זה אסטרטגיית מיתוג?למעשה אסטרטגיית המיתוג מתחלקת לשלשה תחומים בשלשה שלבים בסדר הזה
  1. תדמית
  2. שיווק
  3. מכירות

כל אחד מהתחומים שמנינו כולל בתוכו עוד הרבה סעיפים קטנים:

  1. תדמית-  התדמית של העסק שלכם כוללת את אתרי האינטרנט של העסק, דפי נחיתה תדמיתיים של העסק וגם את כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלכם.
  2. שיווק – שיווק העסק כולל את כל החומרים לפרסום (כדי להביא יותר פניות) הפליירים, דפי הנחיתה, פוסטים לרשתות החברתיות ועוד… . 
  3. מכירות – המכירות הן המטרה הסופית והשורה התחתונה של כל עסק. עסק שלא מוכר, הוא עסק לא רווחי ואין לו זכות קיום. בשביל להגדיל את כמות המכירות של המוצרים או השירותים של העסק שלכם כדאי לכם להכין חומרי שיווק שיתמכו ויחזקו את המכירה אם המכירה מתבצעת בפגישה  אז לבוא אליה מוכן עם פרוספקט, פרופיל חברה, מצגת, קטלוג אולי בתוך פולדר ועוד… . 
בבסיס של כל אסטרטגיית מיתוג חשוב קודם כל עשיית מחקר שוק מקדים ולברר אודות קהל היעד המדויק שאליו העסק שלכם מכוון למכור את השירותים או המוצרים שלו. לאחר ההבנה מיהו קהל היעד של העסק תוכלו, לעצב לוגו מותאם ללקוחות הפוטנציאלים  ולבנות שפה עיצובית, חזותית ושיווקית, ובעצם למתג את העסק שלכם, זו תעודת הזהות של העסק, כך שהוא יפנה בדיוק לקהל היעד המבוקש ויעשה זאת באופן ייחודי ואותנטי.

למה חשוב לשים לב בעת בניית אסטרטגיה שיווקית לעסק שלכם?

כאשר אתם בונים אסטרטגיה שיווקית לעסק שלכם חשוב שתשימו לב קודם כל שבניית התדמית מתמקדת במטרה של הגדלת המכירות של העסק שלכם. לא לתת חשיבות למסיחים שלא מקדמים לעבר המטרה כמו הערך האמנותי של עיצוב האתר או של כתיבת הסלוגן שלכם –  מה שחשוב זה שמיתוג העסק שלכם ישרת את המטרה שלכם – וזה למכור. כל עוד המסר שאתם מעברים דרך המרכיבים של מיתוג העסק בין אם זה לוגו עם שם העסק שלכם, תיאור פרופיל החברה  והתוכן לאתר שלכם, או כל דבר אחר הכי חשוב שתעבירו דרכם מסר שיווקי חד וברור ללקוח, בלי ללכת מסביב, בלי להתייפייף ובלי אמנות, שהמסר פשוט יהיה מדויק, בעל עיצוב מקצועי ואסתטי. 

חשוב לא פחות. מה לא!!! לעשות כאשר אתם ממתגים את העסק שלכם?

כאשר אתם ממתגים את העסק שלכם ובונים אסטרטגיית מיתוג חשוב שתשימו לב שאתם לא!!:
  • משקרים או מסלפים את האמת
  • מעתיקים תוכן או רעיונות שיש עליהם זכויות יוצרים
  • מבטחים הבטחות ללא כיסוי
  • מגזימים 
  • עושים שימוש בתוכן פוגעני, גזעני או לא חוקי
ככל שהמסר שלכם יהיה אותנטי יותר, ישיר יותר ואמיתי יותר, כך ללקוחות האפשריים של העסק שלכם יהיה קל יותר להזדהות עם המותג שלכם והם יגלו בו יותר עניין וירצו את מה שיש לכם להציע להם. 
Picture of אילה וולפסון

אילה וולפסון

מנהלת סטודיו "אילה עיצובים" למיתוג עסקי ממוקד שיווק ומכירות

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך

12.2.24

מיתוג אפקטיבי לעסקים מה זה בכלל? מיתוג אינו רק עיצוב הלוגו והצבעים של החברה. מיתוג אפקטיבי כולל מגוון רחב של מרכיבים שיוצרים חוויה עקבית וחיובית עבור הלקוחות. מיתוג טוב כולל את המסרים, הערכים והאישיות שהעסק רוצה להעביר, בנוסף לעיצוב גרפי איכותי שמשקף זאת.

29.2.24
  • האם אתם פותחים עסק חדש או חברה חדשה ורוצים לוגו?
  • האם יש לכם עסק כבר הרבה שנים והחלטתם שהגיע הזמן למתג את העסק?
  • האם יש לכם עסק קיים ואתם פותחים מחלקה חדשה?
16.2.24

פותחים עסק חדש? מזל טוב! סחתיין על האומץ, אתם יודעים, רוב האנשים בעולם נשארים שכירים, נשארים באיזור הנוחות. אם פתחתם עסק עצמאי חדש סימן שאתם לא מוותרים על החלומות שלכם ויש לכם בשורה לעולם, אתם יכולים לעזור לאנשים עם הכישרון, הידע והעוצמות שלכם.

17.3.24

יוצאים לשוק עם מוצר חדש? מהמם! תתחדשו! אז איך הופכים אותו למותג, כזה שלקוחות ירוצו לקנות אותו.

יש 3 גורמים במיתוג שצריך להתייחס אליהם בכובד ראש:
הניראות – התדמית, השיווק, המכירות.

14.4.24
למה מתחילים מלוגו?
מיתוג הלוגו של העסק שלכם הוא סימן ההיכר שלכם, בדיוק כמו שישר כשרואים את הלוגו של האולימפיאדה או את הלוגו של קוקה – קולה ישר עולה תמונה של מוצר או אירוע בראש, כך גם הלוגו של העסק שלכם יכול להשפיע

בעל עסק

איזה שיווק העסק שלך צריך

כדי להזרים לקוחות מדוייקים

ולהגדיל את המכירות

אחרי שמיתגנו, עיצבנו ושיווקנו מאות עסקים, אנחנו מזמינות גם אותך לפגישת יעוץ חינם וללא התחייבות לתכנון מערך אסטרטגיית שיווק שיתאים לעסק שלך

רק 7 הנרשמים הראשונים יקבלו את ההטבה בחינם!

דילוג לתוכן