עיצוב גרפי חומרים שיווקיים בניית אתרים

מיתוג עסקי לוגו

שלום, מי אתם?

  • האם אתם פותחים עסק חדש או חברה חדשה ורוצים לוגו?
  • האם יש לכם עסק כבר הרבה שנים והחלטתם שהגיע הזמן למתג את העסק?
  • האם יש לכם עסק קיים ואתם פותחים מחלקה חדשה?
  • האם יש לכם לוגו כבר הרבה שנים אבל הגיע הזמן למתיחת פנים?

אם אתם מתאימים לאחת הקטגוריות הנ"ל- אז אני כאן כדי לתת לכם את המידע הדרוש לקראת מיתוג העסק וכמובן כדי לתת את השירות 🙂
כל עסק רוצה למכור את השירות או המוצרים שלו, אבל בכדי שהלקוחות ירכשו הם צריכים לחוש ביטחון שהם באמת יקבלו פיתרון לבעיה שלהם, שהמוצר או השירות יהיו שווים את ההשקעה.

כלומר- כדי שעסק יהיה עסק עליו ליצור אמון בינו ובין הלקוחות. עסק זה בעצם מפעל ליצירת אמון. ככל שהאמון יותר גבוה כך הלקוחות קונים יותר, מוכנים לשלם מחיר גבוה יותר, מספרים לחברים יותר.
איך יוצרים אמון? כאן מגיע הלוגו- המיתוג העסקי יוצר את האמון הבסיסי, את הביטחון של הלקוח שיש כאן עסק מקצועי, שיתן לו מוצר איכותי.
לוגו מקצועי ואיכותי מקרין אמינות.
לוגו איכותי ומעוצב היטב מעורר תחושת אמון ומקצועיות. 
ובשלבים הבאים – ככל שהלקוחות מכירים יותר את העסק- כך גובר האמון, זה התפקיד של השיווק, של הרשתות החברתיות, התוכן הזה יוצר היכרות- מגביר את האמון.
אבל הלוגו זה הבסיס להכל, משם העסק מתחיל את האמון בלקוחות הפוטנציאליים.

אבל עיצוב לוגו אפקטיבי - זה לא רק סמל יפה ומקצועי

לוגו שנראה יפה ומקצועי זה רק השלב הראשון. את זה ניתן לייצר באמצעות כלי בינה מלאכותית או אתרים חינמיים כאלו ואחרים.

אם המטרה של העסק זה להגיע ללב של הלקוחות המדוייקים עבורו, להתחבר אליהם, למגנט אותם, לגרום להם להרגיש את הרגשות שמתאימים למוצר או השירות של העסק- אז לוגו "מקצועי" לא מספיק.

לוגו חזק ואפקטיבי זה לוגו שמדבר את השפה של קהל היעד אליו הוא פונה. הוא משדר את החווייה שהמוצר או השירות רוצים לייצר. הלוגו צריך לספר את סיפור המותג ולהעביר את ערכיו. פרטים כמו צבעים, פונטים, צורות ועיצוב צריכים לשקף את תחום העיסוק, האישיות והיתרונות הייחודיים של העסק. לוגו טוב יוצר הזדהות רגשית של לקוחות עם המותג ובסופו של דבר גורם לבחירה במוצרים ושירותים שלו. הכיתוב בלוגו "הקופי" צריך להיות מדוייק מאוד.

עיצוב לוגו
הצבע האפור משדר כסף ומקצועיות, והגרף הצבעוני משדר גם צמיחה וגם יצירתיות. השם הפרטי ירון ינאי מביא את הפן של השירות האישי והתג ליין מסביר בבהירות מה העסק עושה.
עיצוב לוגו לעסק
צבעים כפריים המשדרים את הריח והטעם של סגנון הבישול, תג ליין שמסביר בבהירות את הייחודיות של העסק, והלמד שיוצרת צורה של מצקת "ומכניסה" את הצופה למטבח
עיצוב לוגו לעסק
תג ליין ברור שמסביר את טיב העסק, צבעים המשדרים את מטרת העסק- אזהרה, מתחבר לבטיחות בדרכים
עיצוב לוגו לעסק מזון
הלוגו מביא את האיכות של הבשר ואת היוקרה, משדר זמן הנאה וכיף עם חברים על בשר ויין טוב
הצבע הירוק משדר טבע ואיכות הסביבה, יחד עם שם המותג והעלה הירוק מביאים אנרגיה של סביבה ירוקה, נקיה ונעימה ללא חרקים.
עיצוב לוגו לעסק
תלת מימד שמחזק את המסר של טכנולוגיה מתקדמת, מתחבר עם צבעוניות רכה שמביאה את הצד היצירתי, פונט חזק ובולט שמשדר עוצמה וביטחון, תגליין ברור שמסביר מה העסק עושה.

האם כדאי לעצב לוגו בעצמי או להיעזר במעצב?

מעצב מקצועי יאפיין נכון את המותג ויביא יצירתיות ומקוריות שהן קריטיות להצלחת הלוגו. הוא יביא נקודת מבט חיצונית אובייקטיבית וימנע מהטיות ועיוורון שיווקי שיזם עלול להיתקע בהם. מעצב מנוסה יוכל גם להביא פרספקטיבה רחבה יותר של מה עובד ולא עובד בשוק היעד. עיצוב עצמי חובבני עלול להוביל ללוגו פחות ממוקד, פחות מקורי ואיכותי – ובסופו של דבר לפגוע בהשגת מטרות המיתוג והמכירות.

כמה עולה לוגו?

לשאול כמה עולה לוגו זה כמו לשאול כמה עולה רכב.

יש סוסיתא 1973 שלא נוסעת, היא רכב אספנות אולי… ויש טסלה 2025 שעולה מעל מיליון.

בעיצוב לוגו יש מגוון מחירים כי יש גם אינספור מעצבים בכל הרמות, החל מגרפיקאים מתחילים שלא באמת יודעים לעצב, רק יודעים לעבוד על פוטושופ, כלומר שולטים בתוכנות הגרפיקה, אלו יעשו לכם לוגו בחינם, כדי להעשיר את תיק העבודות שלהם, ויש מעצבים מנוסים שבונים מותגים בעשרות אלפי שקלים, שלא רק מעצבים את הלוגו אלא גם עוברים עם העסק תהליך עמוק של מיתוג תוך כדי תהליך העיצוב.

לכן השאלה המדויקת יותר היא-

מהו התקציב המתאים להשקיע בעיצוב לוגו איכותי?

כל עסק נמצא במקום אחר, עם תקציבים ויכולות אחרות. אני חושבת שכדאי לזכור שתהליך עיצוב הלוגו  הוא הוצאה חד-פעמית, ואין הזדמנות שניה לרושם ראשוני. לוגו הוא השקעה המשפיעה על המותג לטווח ארוך. ולכן כדאי להשקיע סכום הולם לקבלת עיצוב מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

בחרו במעצב שאתם אוהבים את תיק העבודות שלו, ושהמחיר עומד בתקציב לכם.

איך לבחור לוגו

כנסו לגלריה המלאה של עיצוב ומיתוג לוגו

Picture of אילה וולפסון

אילה וולפסון

מנהלת סטודיו "אילה עיצובים" למיתוג עסקי ממוקד שיווק ומכירות

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך

12.2.24

מיתוג אפקטיבי לעסקים מה זה בכלל? מיתוג אינו רק עיצוב הלוגו והצבעים של החברה. מיתוג אפקטיבי כולל מגוון רחב של מרכיבים שיוצרים חוויה עקבית וחיובית עבור הלקוחות. מיתוג טוב כולל את המסרים, הערכים והאישיות שהעסק רוצה להעביר, בנוסף לעיצוב גרפי איכותי שמשקף זאת.

29.2.24
  • האם אתם פותחים עסק חדש או חברה חדשה ורוצים לוגו?
  • האם יש לכם עסק כבר הרבה שנים והחלטתם שהגיע הזמן למתג את העסק?
  • האם יש לכם עסק קיים ואתם פותחים מחלקה חדשה?
16.2.24

פותחים עסק חדש? מזל טוב! סחתיין על האומץ, אתם יודעים, רוב האנשים בעולם נשארים שכירים, נשארים באיזור הנוחות. אם פתחתם עסק עצמאי חדש סימן שאתם לא מוותרים על החלומות שלכם ויש לכם בשורה לעולם, אתם יכולים לעזור לאנשים עם הכישרון, הידע והעוצמות שלכם.

17.3.24

יוצאים לשוק עם מוצר חדש? מהמם! תתחדשו! אז איך הופכים אותו למותג, כזה שלקוחות ירוצו לקנות אותו.

יש 3 גורמים במיתוג שצריך להתייחס אליהם בכובד ראש:
הניראות – התדמית, השיווק, המכירות.

14.4.24
למה מתחילים מלוגו?
מיתוג הלוגו של העסק שלכם הוא סימן ההיכר שלכם, בדיוק כמו שישר כשרואים את הלוגו של האולימפיאדה או את הלוגו של קוקה – קולה ישר עולה תמונה של מוצר או אירוע בראש, כך גם הלוגו של העסק שלכם יכול להשפיע

בעל עסק

איזה שיווק העסק שלך צריך

כדי להזרים לקוחות מדוייקים

ולהגדיל את המכירות

אחרי שמיתגנו, עיצבנו ושיווקנו מאות עסקים, אנחנו מזמינות גם אותך לפגישת יעוץ חינם וללא התחייבות לתכנון מערך אסטרטגיית שיווק שיתאים לעסק שלך

רק 7 הנרשמים הראשונים יקבלו את ההטבה בחינם!

דילוג לתוכן