עיצוב גרפי חומרים שיווקיים בניית אתרים

מיתוג מוצרים

מיתוג עסקי למוצרים בואו נדבר על חשיבות המיתוג והשיווק כדי להצליח למכור את המוצר החדש שלכם. אני יודעת שאתם רוצים כבר לצאת עם המוצר המגניב שלכם לשוק, אבל רגע לפני שאתם לוחצים על כפתור השיגור, בואו נבדוק שהטיל מכוון נכון. כי השקת מוצר חדש זה כמו לשגר טיל לחלל – אם הוא לא מכוון נכון, הוא עלול להתרסק ולהישרף באטמוספירה במקום להגיע היישר ללב של כוכב הלכת המבוקש- הלקוח.

ומהי ההכוונה הנכונה להצלחה מסחרית של מוצר חדש? המיתוג!

המיתוג הוא המנוע שמניע את הטיל שלכם במסלול הנכון אל הלב של הלקוחות. עם מיתוג ממוקד ויעיל – המוצר שלכם ימכור את עצמו. איך עושים את זה? קודם כל, חשוב להבין לעומק את קהל היעד. מה מעסיק אותם, מה הצרכים שלהם, מה הם אוהבים ולא אוהבים. ואז ליצור סיפור מותג שמדבר אל הלב שלהם. מיתוג הוא לא רק לוגו וצבעים, אלא בעיקר הרגש והחוויה שהמוצר מעניק. דוגמה: נניח שאתם מוכרים אופניים חשמליים חדשניים. אתם יכולים למותג אותם כאופניים ירוקים ובריאים לכל המשפחה, או כאופניים אקסטרים להרפתקנים צמאי אדרנלין. שני המיתוגים יכולים לפנות לאותו מוצר, אבל כל אחד יגרום לחוויית לקוח שונה ויוביל לתוצאות שיווק שונות. עם מיתוג נכון, המוצר שלכם ייתפס כפתרון מושלם לבעיה אמיתית של הלקוחות. זה מה שיגרום להם להזדהות איתו, להתלהב ממנו ולרצות לקנות אותו. זו הדרך היחידה לחדור לליבם, ומשם ישר לארנק שלהם אז בואו ניקח את הטיל המגניב הזה שפיתחתם, נוסיף לו מנוע מיתוג חזק שמכוון אותו למטרה הנכונה, ונשגר אותו יחד להצלחה מסחררת! השמיים הם הגבול (לפחות עד הירח ובחזרה).

לאחר שיצרנו מיתוג ממוקד ואפקטיבי למוצר החדש, הגיע הזמן לצאת לשלב הבא – שיווק ופרסום המוצר בפועל.

המיתוג סלל לנו את הדרך, ועכשיו אנחנו צריכים לנצל אותה בצורה מיטבית כדי להגיע ללב הלקוחות. נתכנן יחד אסטרטגיה שיווקית הוליסטית שמשלבת בין ערוצי שיווק שונים ומשיקה אותם זה לזה. ראשית, נחקור איפה קהל היעד נמצא, איפה הכי כדאי להשקיע את מירב מאמצי השיווק בהתחלה.בגוגל? ברשתות חברתיות? בעיתונים? בשלטי חוצות? באתרי אינטרנט ספציפיים? ככל שנדע טוב יותר איפה קהל היעד מסתובב כך נוכל לתכנן אסטרטגיית שיווק מדוייקת יותר, וליצור חומרים שיווקיים בהתאם.נפיק תכנים שיווקיים – דפי נחיתה, פרוספקטים, מודעות, פליירים, פוסטים ומאמרים שמספרים את סיפור המותג בצורה משכנעת- לפי ערוצי השיווק הרלוונטיים. במקביל נתכנן חומרים שיווקיים למעמד המכירה. איפה המוצר שלכם יימכר- בחנויות? באתרים ודפי נחיתה? בהזמנה בטלפון? בפגישות פרונטליות? לפי מעמד המכירה נייצר את החומרים שינגישו את מכירת המוצר בצורה המשכנעת ביותר.ולבסוף, נוודא שיש תוכנית תקשורת שוטפת ומתמשכת עם הלקוחות כדי לשמר את המומנטום לאורך זמן. עם תכנון נכון ושילוב נבון של ערוצי שיווק – נוכל למנף את המיתוג החדש להצלחה מסחרית מרשימה של המוצר. יחד נגיע הרחק! שיהיה בהצלחה חברים, אני איתכם לאורך כל הדרך!
Picture of אילה וולפסון

אילה וולפסון

מנהלת סטודיו "אילה עיצובים" למיתוג עסקי ממוקד שיווק ומכירות

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך

12.2.24

מיתוג אפקטיבי לעסקים מה זה בכלל? מיתוג אינו רק עיצוב הלוגו והצבעים של החברה. מיתוג אפקטיבי כולל מגוון רחב של מרכיבים שיוצרים חוויה עקבית וחיובית עבור הלקוחות. מיתוג טוב כולל את המסרים, הערכים והאישיות שהעסק רוצה להעביר, בנוסף לעיצוב גרפי איכותי שמשקף זאת.

29.2.24
  • האם אתם פותחים עסק חדש או חברה חדשה ורוצים לוגו?
  • האם יש לכם עסק כבר הרבה שנים והחלטתם שהגיע הזמן למתג את העסק?
  • האם יש לכם עסק קיים ואתם פותחים מחלקה חדשה?
16.2.24

פותחים עסק חדש? מזל טוב! סחתיין על האומץ, אתם יודעים, רוב האנשים בעולם נשארים שכירים, נשארים באיזור הנוחות. אם פתחתם עסק עצמאי חדש סימן שאתם לא מוותרים על החלומות שלכם ויש לכם בשורה לעולם, אתם יכולים לעזור לאנשים עם הכישרון, הידע והעוצמות שלכם.

17.3.24

יוצאים לשוק עם מוצר חדש? מהמם! תתחדשו! אז איך הופכים אותו למותג, כזה שלקוחות ירוצו לקנות אותו.

יש 3 גורמים במיתוג שצריך להתייחס אליהם בכובד ראש:
הניראות – התדמית, השיווק, המכירות.

14.4.24
למה מתחילים מלוגו?
מיתוג הלוגו של העסק שלכם הוא סימן ההיכר שלכם, בדיוק כמו שישר כשרואים את הלוגו של האולימפיאדה או את הלוגו של קוקה – קולה ישר עולה תמונה של מוצר או אירוע בראש, כך גם הלוגו של העסק שלכם יכול להשפיע

בעל עסק

איזה שיווק העסק שלך צריך

כדי להזרים לקוחות מדוייקים

ולהגדיל את המכירות

אחרי שמיתגנו, עיצבנו ושיווקנו מאות עסקים, אנחנו מזמינות גם אותך לפגישת יעוץ חינם וללא התחייבות לתכנון מערך אסטרטגיית שיווק שיתאים לעסק שלך

רק 7 הנרשמים הראשונים יקבלו את ההטבה בחינם!

דילוג לתוכן