מה זה מיתוג נדל"ן?מיתוג נדל"ן הוא תחום בו ממתגים בעזרת שפה ועזרים חזותיים מבני נדל"ן פרטיים (מבני מגורים) או מבני נדל"ן מסחריים (משרדים וחנויות). המטרה של תהליך מיתוג נדל"ן היא להגדיל את החשיפה שהמבנים מקבלים כך שיהיה קל יותר לשווק אותם למכירה לציבור הרחב או להשכרה.יש צעדים ברורים מאוד שחשוב לשים לב אליהם כאשר אנחנו עוסקים במיתוג נדל"ן. ריכזנו עבורכם את 10 הצעדים המרכזיים והחשובים ביותר.
מיתוג נדל"ן ב- 10 צעדים
- הגדרת קהל היעד שלו רוצים למכור או להשכיר את נכסי הנדל"ן.
- אפיון קהל היעד לפי גיל, מצב כלכלי ומצב משפחתי.
- עיצוב לוגו למבנה הנדל"ן בהתאמה להגדרה של קהל היעד והאפיון שלו.
- עיצוב כרטיסי ביקור, ניירת משרדית, מיתוג מוצר ואריזה וכדומה… .
- עיצוב חומרים לפגישה (על מנת להגדיל את המכירות של הנכס) כמו: פולדר, פרופיל חברה, פרוספקט, מצגת, קטלוג.
- עיצוב חומרים לפרסום (על מנת להביא ליותר פניות לקנייה או להשכרה של הנכס) כגון: פליירים, דפי נחיתה, פוסטים לסושיאל.
- יצירת תדמית ברשת האינטרנט ונוכחות ברשת לעסק על ידי עיצוב ובנייה של אתרי אינטרנט ודפי נחיתה תדמיתיים וכן כרטיסי ביקור דיגיטליים.
- פרסום ושיווק במקומות המתאימים של כל החומר השיווקי והממותג.
- במידה והעסק או מבנה הנדל"ן פונים למספר קהלי יעד שונים – אז נכון יותר לעצב לכל קהל יעד בנפרד חומרים שיווקיים הפונים אליו באופן אישי יותר.
- חשוב לזכור! המטרה של מיתוג נדל"ן היא להביא למבנה אותו אתם רוצים להשכיר או למכור חשיפה גדולה יותר בקרב קהל הספציפי שאתם מעוניינים שיהיה הלקוח שלכם.