עיצוב גרפי חומרים שיווקיים בניית אתרים

מיתוג נדל"ן

מה זה מיתוג נדל"ן?מיתוג נדל"ן הוא תחום בו ממתגים בעזרת שפה ועזרים חזותיים מבני נדל"ן פרטיים (מבני מגורים) או מבני נדל"ן מסחריים (משרדים וחנויות). המטרה של תהליך מיתוג נדל"ן היא להגדיל את החשיפה שהמבנים מקבלים כך שיהיה קל יותר לשווק אותם למכירה לציבור הרחב או להשכרה.יש צעדים ברורים מאוד שחשוב לשים לב אליהם כאשר אנחנו עוסקים במיתוג נדל"ן. ריכזנו עבורכם את 10 הצעדים המרכזיים והחשובים ביותר.

מיתוג נדל"ן ב- 10 צעדים

  1. הגדרת קהל היעד שלו רוצים למכור או להשכיר את נכסי הנדל"ן.
  2. אפיון קהל היעד לפי גיל, מצב כלכלי ומצב משפחתי.
  3. עיצוב לוגו למבנה הנדל"ן בהתאמה להגדרה של קהל היעד והאפיון שלו.
  4. עיצוב כרטיסי ביקור, ניירת משרדית, מיתוג מוצר ואריזה וכדומה… . 
  5. עיצוב חומרים לפגישה (על מנת להגדיל את המכירות של הנכס) כמו: פולדר, פרופיל חברה, פרוספקט, מצגת, קטלוג.
  6. עיצוב חומרים לפרסום (על מנת להביא ליותר פניות לקנייה או להשכרה של הנכס) כגון: פליירים, דפי נחיתה, פוסטים לסושיאל.
  7. יצירת תדמית ברשת האינטרנט ונוכחות ברשת לעסק על ידי עיצוב ובנייה של אתרי אינטרנט ודפי נחיתה תדמיתיים וכן כרטיסי ביקור דיגיטליים.
  8. פרסום ושיווק במקומות המתאימים של כל החומר השיווקי והממותג.
  9. במידה והעסק או מבנה הנדל"ן פונים למספר קהלי יעד שונים – אז נכון יותר לעצב לכל קהל יעד בנפרד חומרים שיווקיים הפונים אליו באופן אישי יותר.
  10. חשוב לזכור! המטרה של מיתוג נדל"ן היא להביא למבנה אותו אתם רוצים להשכיר או למכור חשיפה גדולה יותר בקרב קהל הספציפי שאתם מעוניינים שיהיה הלקוח שלכם.
מיתוג אולי נשמע כמו דבר פשוט, למעשה אין זה כך! בשביל, שמיתוג יעבוד, חשוב לשים לב לפרטים הקטנים של עיצוב המותג, וגם כל הזמן לדייק את העיצוב החזותי, כך, שהוא יהיה מדויק יותר ויתאים יותר לקהל הלקוחות שלכם. 

אז איך בדיוק עושים מיתוג נדל"ן מוצלח?

בשביל שעיצוב הנדל"ן שלכם יהיה מוצלח חשוב מאוד לתת דגש על נושא האמינות של החברה שלכם ושל הפרויקט המסוים אותו אתם משווקים. לא מספיק לשווק את החברה שלכם כחברה מוצלחת ואמינה, כאשר אתם רוצים לעשות מיתוג נדל"ן למבנה ספציפי חשוב מאוד שתעשו זאת באופן יצירתי, חכם, ישיר ועם אמינות ללא פשרות. חשוב שבעבודת מיתוג נדל"ן של הפרויקט שלכם תדברו באופן ישיר עם הלקוחות, בשפה שהם מבינים ושתפנה לרגש שלהם, לשכל שלהם, ותעורר אצלם עניין, ואף חשוב מכך הזדהות עם המותג שלכם וסקרנות מספיקה בשביל שיצרו עמכם קשר.מיתוג נדל"ן הוא פעולה מורכבת מאוד ומיתוג שמשיג את המטרה שלו (שלקוחות אפשריים יצרו אתכם קשר) תמיד יפנה לרגש של הלקוח, כך שהלקוח יוכל לזהות את הצרכים שלו או את מה שהוא רוצה לעצמו במותג שלכם.
Picture of אילה וולפסון

אילה וולפסון

מנהלת סטודיו "אילה עיצובים" למיתוג עסקי ממוקד שיווק ומכירות

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך

12.2.24

מיתוג אפקטיבי לעסקים מה זה בכלל? מיתוג אינו רק עיצוב הלוגו והצבעים של החברה. מיתוג אפקטיבי כולל מגוון רחב של מרכיבים שיוצרים חוויה עקבית וחיובית עבור הלקוחות. מיתוג טוב כולל את המסרים, הערכים והאישיות שהעסק רוצה להעביר, בנוסף לעיצוב גרפי איכותי שמשקף זאת.

29.2.24
  • האם אתם פותחים עסק חדש או חברה חדשה ורוצים לוגו?
  • האם יש לכם עסק כבר הרבה שנים והחלטתם שהגיע הזמן למתג את העסק?
  • האם יש לכם עסק קיים ואתם פותחים מחלקה חדשה?
16.2.24

פותחים עסק חדש? מזל טוב! סחתיין על האומץ, אתם יודעים, רוב האנשים בעולם נשארים שכירים, נשארים באיזור הנוחות. אם פתחתם עסק עצמאי חדש סימן שאתם לא מוותרים על החלומות שלכם ויש לכם בשורה לעולם, אתם יכולים לעזור לאנשים עם הכישרון, הידע והעוצמות שלכם.

17.3.24

יוצאים לשוק עם מוצר חדש? מהמם! תתחדשו! אז איך הופכים אותו למותג, כזה שלקוחות ירוצו לקנות אותו.

יש 3 גורמים במיתוג שצריך להתייחס אליהם בכובד ראש:
הניראות – התדמית, השיווק, המכירות.

14.4.24
למה מתחילים מלוגו?
מיתוג הלוגו של העסק שלכם הוא סימן ההיכר שלכם, בדיוק כמו שישר כשרואים את הלוגו של האולימפיאדה או את הלוגו של קוקה – קולה ישר עולה תמונה של מוצר או אירוע בראש, כך גם הלוגו של העסק שלכם יכול להשפיע

בעל עסק

איזה שיווק העסק שלך צריך

כדי להזרים לקוחות מדוייקים

ולהגדיל את המכירות

אחרי שמיתגנו, עיצבנו ושיווקנו מאות עסקים, אנחנו מזמינות גם אותך לפגישת יעוץ חינם וללא התחייבות לתכנון מערך אסטרטגיית שיווק שיתאים לעסק שלך

רק 7 הנרשמים הראשונים יקבלו את ההטבה בחינם!

דילוג לתוכן