מיתוג נדל"ן - מתי?
יזמים, קבלנים,
מרימים פרויקט נדל"ן? יש לכם דירות למכירה או השכרה? מבני נדל"ן פרטיים (מבני מגורים) או מבני נדל"ן מסחריים (משרדים וחנויות)- בעזרת מיתוג חזק ניתן להביא את הקהל המדויק שירצה לרכוש את הדירות. ליצור את השפה הגרפית וכל העזרים החזותיים שייצרו חשיפה נכונה של הפרויקט כך שיהיה קל יותר לשווק אותם למכירה לציבור הרחב או להשכרה.
יש צעדים ברורים מאוד שחשוב לשים לב אליהם כאשר אנחנו עוסקים במיתוג נדל"ן. ריכזנו עבורכם את 10 הצעדים המרכזיים והחשובים ביותר.
מיתוג נדל"ן ב- 10 צעדים
- הגדרת קהל היעד שלו רוצים למכור או להשכיר את נכסי הנדל"ן.
- אפיון קהל היעד לפי גיל, מצב כלכלי ומצב משפחתי.
- עיצוב לוגו למבנה הנדל"ן בהתאמה להגדרה של קהל היעד והאפיון שלו.
- עיצוב כרטיסי ביקור, ניירת משרדית, מיתוג מוצר ואריזה וכדומה.
- עיצוב חומרים לפגישה (על מנת להגדיל את המכירות של הנכס) כמו: פולדר, פרופיל חברה, פרוספקט, מצגת, קטלוג.
- עיצוב חומרים לפרסום (על מנת להביא ליותר פניות לקנייה או להשכרה של הנכס) כגון: פליירים, דפי נחיתה, פוסטים לסושיאל.
- יצירת תדמית ברשת האינטרנט ונוכחות ברשת לעסק על ידי עיצוב ובנייה של אתרי אינטרנט ודפי נחיתה תדמיתיים וכן כרטיסי ביקור דיגיטליים.
- פרסום ושיווק במקומות המתאימים של כל החומר השיווקי והממותג.
- במידה והעסק או מבנה הנדל"ן פונים למספר קהלי יעד שונים – אז נכון יותר לעצב לכל קהל יעד בנפרד חומרים שיווקיים הפונים אליו באופן אישי יותר.
- חשוב לזכור! המטרה של מיתוג נדל"ן היא להביא למבנה אותו אתם רוצים להשכיר או למכור חשיפה גדולה יותר בקרב קהל הספציפי שאתם מעוניינים שיהיה הלקוח שלכם.
בשביל, שמיתוג יעבוד, חשוב לשים לב לפרטים הקטנים של עיצוב המותג, וגם כל הזמן לדייק את העיצוב החזותי, כך, שהוא יהיה מדויק יותר ויתאים יותר לקהל הלקוחות שלכם.
אז איך בדיוק עושים מיתוג נדל"ן מוצלח?
בשביל שעיצוב הנדל"ן שלכם יהיה מוצלח חשוב מאוד לתת דגש על נושא האמינות של החברה שלכם ושל הפרויקט המסוים אותו אתם משווקים. לא מספיק לשווק את החברה שלכם כחברה מוצלחת ואמינה, כאשר אתם רוצים לעשות מיתוג נדל"ן למבנה ספציפי חשוב מאוד שתעשו זאת באופן יצירתי, חכם, ישיר ועם אמינות ללא פשרות.
חשוב שבעבודת מיתוג נדל"ן של הפרויקט שלכם תדברו באופן ישיר עם הלקוחות, בשפה שהם מבינים ושתפנה לרגש שלהם, לשכל שלהם, ותעורר אצלם עניין, ואף חשוב מכך הזדהות עם המותג שלכם וסקרנות מספיקה בשביל שיצרו עמכם קשר.
מיתוג נדל"ן עסק למקצוענים. מדובר פה במכירות של דירות בשווי של מליונים, וכדי להביא את קהל היעד הנכון יש לדייק הן מבחינה שיווקית והן מבחינה עיצובית. מיתוג שמשיג את המטרה שלו (שלקוחות פוטנציאליים יצרו אתכם קשר) תמיד יפנה לרגש של הלקוח, כך שהלקוח יוכל לזהות את הצרכים שלו או את מה שהוא רוצה לעצמו במותג שלכם.