מה זה אסטרטגיית מיתוג?אם נפרק את המושג למספר גורמים, נקבל את התוצאה הבא:
- תדמית
- שיווק
- מכירות
כל אחד מהתחומים שמנינו כולל בתוכו עוד הרבה סעיפים קטנים:
- תדמית- התדמית של העסק שלכם כוללת את אתרי האינטרנט של העסק, דפי נחיתה תדמיתיים של העסק וגם את כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלכם.
- שיווק – השיווק של העסק כולל את כל החומרים לפרסום (כדי להביא יותר פניות) העסק כולל – הפליירים, דפי הנחיתה, פוסטים לרשתות החברתיות ועוד… .
- מכירות – המכירות הן המטרה הסופית והשורה התחתונה של כל עסק. עסק שלא מוכר, הוא עסק לא רווחי ואין לו זכות קיום. בשביל להגדיל את כמות המכירות של המוצרים או השירותים של העסק שלכם כדאי לכם להכין חומרי שיווק לפגישה כמו פולדר, פרופיל חברה, פרוספקט, מצגת, קטלוג ועוד… .
למה חשוב לשים לב בעת בניית אסטרטגיה שיווקית לעסק שלכם?
כאשר אתם בונים אסטרטגיה שיווקית לעסק שלכם חשוב שתשימו לב קודם כל שבניית התדמית מתמקדת במטרה של הגדלת המכירות של העסק שלכם. לא צריך להיות לכם אכפת הערך האמנותי של עיצוב האתר או של כתיבת הסלוגן שלכם – כל מה שצריך להיות לכם אכפת זה שמיתוג העסק שלכם ישרת את המטרה שלכם – וזה למכור. כל עוד המסר שאתם מעברים דרך המרכיבים של מיתוג העסק בין אם זה לוגו עם שם העסק שלכם, תיאור פרופיל חברה ארוך עם מלא מלל ותוכן לאתר שלכם, או כל דבר אחר הכי חשוב שתעבירו דרכם מסר שיווקי חד וברור ללקוח, בלי ללכת מסביב, בלי להתייפייף ובלי אמנות, שהמסר פשוט יהיה מדויק, בעל עיצוב מקצועי ואסתטי.מה חשוב לא!!! לעשות כאשר אתם ממתגים את העסק שלכם?
כאשר אתם ממתגים את העסק שלכם ובונים אסטרטגיית מיתוג חשוב שתשימו לב שאתם לא!!:- משקרים או מסלפים את האמת
- מעתיקים תוכן או רעיונות שיש עליהם זכויות יוצרים
- מבטחים הבטחות ללא כיסוי
- בונים הרים וגבעות שלמעשה זה לא נכון
- עושים שימוש בתוכן פוגעני, גזעני או לא חוקי