עיצוב גרפי חומרים שיווקיים בניית אתרים



שלח

עיצוב לוגו לעסק

למה בעצם עסק צריך עיצוב לוגו?

לוגו הוא הפנים של העסק, המיתוג והתדמית שלו. לכל עסק יש מוצר או שירות שהוא עושה למען קהל יעד מסויים. העיצוב של הלוגו צריך להכיל בתוכו את המסר המרכזי של העסק.
הנה לפניכם כמה דוגמאות:

אם למשל בעל עסק ליזמות בניה אומר לנו שהייחודיות שלו היא הפתיחות המחשבתית, הרצון להקשיב ליישוב שאיתו הוא עובד- נעצב לוגו נקי שמשדר מצד אחד בניה וצמיחה- ע"י הבניינים שצומחים בזה אחד זה ומצד שני הצבעים השונים משדרים פתיחות והקשבה לכל דעה ודעה.

דוגמא נוספת- לוגו לעורך דין, צריך לשדר מקצועיות ורשמיות רבה. הלקוח רוצה להרגיש שהוא בידיים טובות ואמינות, שיש לו על מי לסמוך. הלוגו לא מכיל סמל או ציור אלא רק "משחק" קל בשילוב של אותיות השם של עורך הדין. צבע אחד. המסר הוא של אמת אחת, מקצועיות ורצינות.

דוגמא נוספת- טלאור- זו חברה שמספקת מוצרי בטיחות כגון מחסומים של חניות, הגנה מפני גנבות דלק, ועוד. הצבע הצהוב הוא צבע של אזהרה, הט' יוצרת צורה של תמרור אזהרה. השחור והצהוב יחד מעבירים מסר של בטיחות והגנה.

בקיצור, אם יש לכם חברה, עסק או ארגון ואתם זקוקים ללוגו טוב שמעביר את המסר של מי אתם באמת- פנו אלינו ונשמח לתת שירות מכל הלב! רוצים לראות דוגמאות נוספות של עיצובי לוגו ? לחצו כאן



בעל עסק

איזה שיווק העסק שלך צריך

כדי להזרים לקוחות מדוייקים

ולהגדיל את המכירות

אחרי שמיתגנו, עיצבנו ושיווקנו מאות עסקים, אנחנו מזמינות גם אותך לפגישת יעוץ חינם וללא התחייבות לתכנון מערך אסטרטגיית שיווק שיתאים לעסק שלך

רק 7 הנרשמים הראשונים יקבלו את ההטבה בחינם!

דילוג לתוכן