עיצוב גרפי חומרים שיווקיים בניית אתרים

מיתוג לוגו לעסקים וחברות – כל הדרך להצלחה במיתוג!

למה מיתוג לוגו הוא המקום להתחיל ממנו כאשר אתם ממתגים את העסק?

מיתוג הלוגו של העסק שלכם הוא סימן ההיכר שלכם, בדיוק כמו שישר כשרואים את הלוגו של האולימפיאדה או את הלוגו של קוקה – קולה ישר עולה תמונה של מוצר או אירוע בראש, כך גם הלוגו של העסק שלכם יכול להשפיע על התדמית העסקית שלכם בציבור. תחילתו של כל תהליך אסטרטגיה שיווקית, הוא תמיד אבל תמיד עיצוב הלוגו ובניית הזהות העסקית של העסק בהתאם לקהל הלקוחות שלו והמוצר או השירות שאותו הוא מציע. מה שמתחיל בלוגו, נמשך אחר כך בכרטיסי ביקור, ניירת משרדית, מיתוג מוצר ואריזה וכל העזרים השיווקיים והמכירה של העסק.

אז…כאשר אתם רוצים לשווק את העסק שלכם באופן חכם, אתם יכולים לעשות זאת באמצעות בניית שפה עיצובית וחזותית לעסק. עיצוב השפה, שהעסק שלכם ידבר בה עם הלקוחות, יתחיל בתהליך של עיצוב הלוגו וימשיך בהתאם לכך ביצירה של חומרים לפגישה (כדי למכור יותר) – פולדר, פרופיל חברה, פרוספקט, מצגת, קטלוג, על הכול תדפיסו את הלוגו והסלוגן של העסק שלכם. 

גם בשלבי פרסום אחרים, כמו בפרסום באינטרנט, הלוגו, יוכל לשמש אתכם ליצירה של חומרים לפרסום (כדי להביא יותר פניות) כגון פליירים, דפי נחיתה, פוסטים לסושיאל וגם ישרת אותכם בבניית ותחזוקת התדמית של העסק שלכם באמצעות אתרי אינטרנט ודפי נחיתה תדמיתיים וכן כרטיסי ביקור דיגיטליים, שידברו עם הלקוחות דרך הלוגו והשפה העיצובית שתיצרו לעסק.

מה הקשר בין הלוגו של העסק שלכם והאסטרטגיה השיווקית שלו?

גם אם יש לכם לוגו, וגם אם הוא לוגו מעולה- זה עדיין לא אומר שסיימתם למתג את העסק. המיתוג של העסק בא לידי ביטוי באסטרטגיית השיווק והמכירות. זה נכון גם מבחינה ויזואלית- שהמיתוג צריך לחזור על עצמו בכל החומרים השיווקיים של העסק, כלומר אחרי שיש שפה עיצובית- קונספט- יש להמשיך את הקו לכל אורך העשייה העסקית שלכם, וזה נכון גם לדיוק הזהות, הבידול שלכם מהמתחרים ותדמית שבאה לידי ביטוי במסר השיווקי ובכל המוצרים והשירותים שלכם.

תהליך מיתוג ומיתוג לוגו לעסק - עשה ואל תעשה במספר כללים פשוטים!

יש מספר כללים שחשוב לא לעשות אותם ולהימנע מהם כאשר אתם משקיעים ביצירה של תהליך מיתוג ומיתוג לוגו לעסק:

  1. אל תעתיקו מהמתחרים!
  2. תבחרו את שימוש הצבעים שלכם בתבונה! צבעים שישדרו את הערכים של העסק וידברו אל קהל היעד שלכם. 
  3. אל תכפישו או תשתמשו בדימויים ומילים שיכולים לפגוע בקבוצות אוכלוסייה מסוימות.
  4. אל תעמיסו בלוגו הרבה פרטים – בעיצוב לוגו פחות זה בעצם יותר!

באופן דומה יש גם יש מספר כללים שחשוב לתת עליהם דגש כאשר אתם משקיעים ביצירה ובנייה של תהליך מיתוג ומיתוג לוגו לעסק:

  1. תהיו פשוטים ולא מתוחכמים מדי, שהעיצוב של הלוגו יפנה לקהל הלקוחות אליו אתם מכוונים.
  2. תבססו את העיצוב על מחקר אודות קהל היעד שלכם.
  3. תבחרו בלוגו שיראה טוב בכל מדיה גם במדיה מודפסת וגם אונליין.
Picture of אילה וולפסון

אילה וולפסון

מנהלת סטודיו "אילה עיצובים" למיתוג עסקי ממוקד שיווק ומכירות

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך

12.2.24

מיתוג אפקטיבי לעסקים מה זה בכלל? מיתוג אינו רק עיצוב הלוגו והצבעים של החברה. מיתוג אפקטיבי כולל מגוון רחב של מרכיבים שיוצרים חוויה עקבית וחיובית עבור הלקוחות. מיתוג טוב כולל את המסרים, הערכים והאישיות שהעסק רוצה להעביר, בנוסף לעיצוב גרפי איכותי שמשקף זאת.

29.2.24
  • האם אתם פותחים עסק חדש או חברה חדשה ורוצים לוגו?
  • האם יש לכם עסק כבר הרבה שנים והחלטתם שהגיע הזמן למתג את העסק?
  • האם יש לכם עסק קיים ואתם פותחים מחלקה חדשה?
16.2.24

פותחים עסק חדש? מזל טוב! סחתיין על האומץ, אתם יודעים, רוב האנשים בעולם נשארים שכירים, נשארים באיזור הנוחות. אם פתחתם עסק עצמאי חדש סימן שאתם לא מוותרים על החלומות שלכם ויש לכם בשורה לעולם, אתם יכולים לעזור לאנשים עם הכישרון, הידע והעוצמות שלכם.

17.3.24

יוצאים לשוק עם מוצר חדש? מהמם! תתחדשו! אז איך הופכים אותו למותג, כזה שלקוחות ירוצו לקנות אותו.

יש 3 גורמים במיתוג שצריך להתייחס אליהם בכובד ראש:
הניראות – התדמית, השיווק, המכירות.

14.4.24
למה מתחילים מלוגו?
מיתוג הלוגו של העסק שלכם הוא סימן ההיכר שלכם, בדיוק כמו שישר כשרואים את הלוגו של האולימפיאדה או את הלוגו של קוקה – קולה ישר עולה תמונה של מוצר או אירוע בראש, כך גם הלוגו של העסק שלכם יכול להשפיע

בעל עסק

איזה שיווק העסק שלך צריך

כדי להזרים לקוחות מדוייקים

ולהגדיל את המכירות

אחרי שמיתגנו, עיצבנו ושיווקנו מאות עסקים, אנחנו מזמינות גם אותך לפגישת יעוץ חינם וללא התחייבות לתכנון מערך אסטרטגיית שיווק שיתאים לעסק שלך

רק 7 הנרשמים הראשונים יקבלו את ההטבה בחינם!

דילוג לתוכן