7 הטעויות שהורסות את המיתוג של העסק שלכם

בתור מי שראתה מאות עסקים מתחילים, אני רואה שוב ושוב את אותן טעויות מיתוג יקרות. זה לא אשמתכם, אף אחד לא מלמד את זה בבתי הספר…

הנה הרשימה המלאה:

מתחילים למתג בלי אסטרטגיה

רצים לגרפיקאית שתכין לוגו לפני שמדייקים מי הלקוח, מה כואב לו, ולמה דווקא אתם. התוצאה? עיצוב יפה שלא מדבר ללקוחות הנכונים.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

בוחרים שם גרוע לעסק

ראשי תיבות של הילדים או שם שלא אומר כלום… במקום שם קליט, ברור ומובן. זה נכון גם לגבי תג-ליין וסלוגן.

מתעלמים מהאלטרנטיבות של הלקוח

אם אתם לא יודעים מה האופציות האחרות של הלקוח, איך תדגישו למה אתם עדיפים?
למשל: חנות סלולר שנותנת שירות עד הבית בייחס למתחרה שלה שלא עושה את זה…

מתעלמים מהרגש של הלקוח

אנשים קונים כי כואב להם. הרגש קריטי במיתוג – בשם העסק, בצבעים, במסרים. עסק שלא נוגע ברגש, לא נוגע בארנק.
למשל: עסק לטיפול פצעי הנקה שנקרא "פרפקט מאם", מתייחס לרגשות האשם של האם שלא יכולה להניק

מדברים על עצמכם במקום על הלקוח

"אני מאמנת מוסמכת עם 10 שנות ניסיון…" – ללקוח לא אכפת! הוא רוצה לדעת "מה יצא לי מזה?"
למשל- במקום לכתוב אדריכלית לרישוי עסקים – נגמרו העיכובים- התרי בניה במהירות.

משקיעים בשיווק בלי לעשות מיתוג

מפרסמים כל פעם בצבע אחר, בצורה אחרת, בלי קו אחיד. התוצאה: הלקוח מבולבל, אתם עובדים קשה יותר, ומבזבזים כסף בפרסום לא אפקטיבי. לעשות שיווק בלי מיתוג זה כמו לבנות בית בלי יסודות, הוא עלול להתרסק.

משקיעים בתדמית במקום בשיווק

עם כל הכבוד למיתוג (ויש כאמור הרבה כבוד!), צריך להשקיע בהלימה לגודל העסק. אין צורך באתר בעשרות אלפי שקלים כשאין לכם עדיין מערך שיווק שיצדיק את ההשקעה. אז נכון, חייבים מיתוג, לוגו, חומרים שיווקיים ראשונים, אבל תשקיעו (כסף וזמן) לפי גודל העסק/ החברה.

בכנות- איזו טעות אתם מזהים אצלכם?

תמונה של אילה וולפסון

אילה וולפסון

מנהלת סטודיו "אילה עיצובים" למיתוג עסקי ממוקד שיווק ומכירות

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך

לוגו חברת הנדסה
בענף הבנייה התחרותי של ימינו, מיתוג חזק הוא כלי אסטרטגי חיוני שיכול להשפיע באופן משמעותי על הצלחתה של החברה
מהי אסטרטגיית מיתוג ואיך להטמיעה בעסק
למעשה אסטרטגיית המיתוג מתחלקת לשלשה תחומים בשלשה שלבים בסדר הזה: תדמית, שיווק ומכירות כל אחד מהתחומים שמנינו כולל בתוכו עוד הרבה סעיפים קטנים
איך מכוונים מוצר להצלחה מסחרית?
אני יודעת שאתם רוצים כבר לצאת עם המוצר המגניב שלכם לשוק, אבל רגע לפני שאתם לוחצים על כפתור השיגור, בואו נבדוק שהטיל מכוון נכון.
איך למתג פרוייקט נדלן
יזמים, קבלנים, מרימים פרויקט נדל"ן? יש לכם דירות למכירה או השכרה? בעזרת מיתוג חזק ניתן להביא את הקהל המדויק שירצה לרכוש את הדירות.
מה הקשר בין הלוגו לשיווק העסק
הלוגו של העסק שלכם יכול להשפיע על התדמית העסקית שלכם בציבור. תחילתו של כל תהליך אסטרטגיה שיווקית, הוא תמיד עיצוב הלוגו ובניית הזהות העסקית
איך להפוך מוצר למותג מנצח
יוצאים לשוק עם מוצר חדש? תתחדשו! איך הופכים את המוצר שלכם למותג, כזה שלקוחות ירוצו לקנות אותו. יש 3 גורמים במיתוג שצריך להתייחס אליהם בכובד ראש
למה לוגו מקצועי זה לא מספיק
כדי שעסק יהיה עסק עליו ליצור אמון בינו ובין הלקוחות. עסק זה בעצם מפעל ליצירת אמון. ככל שהאמון יותר גבוה כך הלקוחות קונים יותר, מוכנים לשלם מחיר גבוה יותר, מספרים לחברים יותר.
עשה ואל תעשה במיתוג העסק
בתחילת הדרך אין עדיין הכנסות כמעט בכלל, להיפך, יש הרבה הוצאות, או יותר נכון השקעות שאתם עושים, אז מאיפה, לעזאזל אתם יכולים להשקיע גם במיתוג
איך ליצור מיתוג אפקטיבי לעסק
מיתוג אינו רק עיצוב הלוגו והצבעים של החברה. מיתוג אפקטיבי כולל את המסרים, הערכים והאישיות שהעסק רוצה להעביר, בנוסף לעיצוב גרפי איכותי שמשקף זאת

היי, חכו רגע

אני רוצה להזמין אתכם לצפות בהדרכה מיוחדת של כחצי שעה

ללא עלות

שיטת המיתוג האסטרטגי

איך להפוך למותג שמכירים וזוכרים בשלושה שלבים פשוטים

בעל עסק

איזה שיווק העסק שלך צריך

כדי להזרים לקוחות מדוייקים

ולהגדיל את המכירות

אחרי שמיתגנו, עיצבנו ושיווקנו מאות עסקים, אנחנו מזמינות גם אותך לפגישת יעוץ חינם וללא התחייבות לתכנון מערך אסטרטגיית שיווק שיתאים לעסק שלך

רק 7 הנרשמים הראשונים יקבלו את ההטבה בחינם!

דילוג לתוכן